Mit 60 klatek | World of Magnets and Miracles
Archon wyjaśnia mit 60 klatek na konsolach, jeden z najbardziej spornych tematów nowej generacji.
H.....s z- #
- #
- #
- #
- 6
Archon wyjaśnia mit 60 klatek na konsolach, jeden z najbardziej spornych tematów nowej generacji.
H.....s z
Komentarze (6)
najlepsze
Przed wyjściem current-genów rozpływano się o tym jakie to nowe konsole będą potężne i w jaki nowy wymiar rozgrywki nas wprowadzą. Co się okazało po premierze? Że konsole nie są next-genowe, tylko takie udają. Udają, że to co oferują to prawdziwa rewolucja, a deweloperzy z maniakalnym uporem próbują udowodnić, że to nie tylko pozory, a fakty. Tylko, że wszystko odbyło się kosztem przyjemności
Dawno tak durnego tłumaczenia nie czytałem.
Jasne. Ale w grafice 2D i wszystkie ruchome obiekty miały po 2-5 klatek animacji na sekundę więc poruszały się tak czy siak skokowo. Co najwyżej jakaś bajerancka oczojebna tęcza w tle mogła płynniutko jechać na pełnych 60 klatkach. Przynajmniej w importach NTSC bo w
Pink Floyd - High Hopes
jakby ktoś nie wiedział ;)