Luksus z dyskontu. Traci na wartości?
Torebki marki Wittchen były dostępne w Lidlu już dwa razy. Za drugim podniosły się głosy fanów marki sugerujące, że więcej produktu ukochanej dotąd firmy nie kupią. „Gratuluję degradacji i życzę powodzenia w łapaniu klientów na torebki za 500 zł, gdy w świadomości są te Lidlowe za 250 zł...
n.....2 z- #
- #
- #
- 213
Komentarze (213)
najlepsze
Jakby nie można było napisać po polsku współpraca.
ludzie w Lidlu rzucili się na te produkty jak BYDŁO. Nie chcę, żeby ktoś w przyszłości naśmiewał się ze mnie, że razem z tym bydłem walczyłem o to gówno. I tyle. Nie chcę być kojarzony z panią grażynką..
A teraz taka pani widzi że jej marka jest dostępna w Lidlu i staje się coraz bardziej popularna, w dodatku sprzedawana po niższej cenie niż w normalnych
rznij torebka o bruk ulicy - twoja jest krew