@ZjadamChmury: ja zapamiętałem najbardziej taką króciutką (coś 3 kilometry) trasę w nocy ;) Ogólnie nocne trasy były przej@$#ne jak ci padło oświetlenie xD
Świetna gra. To wk%@#ienie, gdy jedziesz ok. 20 minut, popełnisz błąd i musisz jechać odcinek specjalny od nowa, bo straciłeś światła przy walnięciu w drzewo i nic nie widać ( ͡°ʖ̯͡°)
Intro do dziś robi wrażenie z Rally Championship 2000 :). A pamięta ktoś Viper Racing? lubiłem w tej grze fizykę, była dość "realistyczna" jak na tamte czasy.
TOCA, Colin, RallyChampionship, NFS2000, potem RichardBurnsRally... Na tych tytułach zarywało się długie godziny. Nie to nie były "fast foody" po przejściu których rzucało się grę w kąt, tylko tytuły w których z dziką radością przez długi okres czasu szlifowało się swoje rekordy na danych trasach. I gdzieś mam dyskusje który tytuł był arcade a który rasową symulacją, skoro każdy z nich dawał ogromną ilość frajdy i satysfakcji nawet jeśli jeździło się setny
W Rally Championship 2000 z tego, co pamiętam nie było długich tras. Znajdowały się one we wcześniejszych edycjach gier rajdowych Magnetic Fields m.in. Network Q RAC Rally Championship.
Przy okazji dla przypomnienia MF był też twórcą gry Lotus.
@80sLove: Kiepsko pamiętasz :) W Rally Championship 2000 były długie trasy i mocno realistyczny system uszkodzeń. Do tego gdzie tu porównywać trudność (m.in. szerokość) tras z grą, o której wspomniałeś.
@Shady: Rajdów niestety nie ma, ale jeśli chodzi o trudne ścigałki - rFactor 2, Assetto Corsa, Project CARS (nie jestem pewien czy oni nie idą bardziej w tzw. simcade jak Forza czy Gran Turismo), Raceroom Racing Experience (darmowy, ale nic z darmowego contentu nie jest specjalnie interesujące). Do Assetto Corsa są nawet zrobione oesy (głównie konwersje z RBRa, ale są) :) Jeśli chodzi o trudność to polecam rFactor 2 z F1
Komentarze (238)
najlepsze
źródło: comment_kuM5QinwshZJ4o7WLshx1EQ2WjqP6plX.jpg
Pobierzźródło: comment_m5jVxsF4wLbwWX1WjMezDUalCa51N9vn.jpg
Pobierzźródło: comment_ormkSSthudavedi8c5j5u7eSKJEYMbIo.jpg
Pobierzźródło: comment_FeUJTqFp3pGbr0NiH4ROSw6vEE6I7dlk.jpg
PobierzInternational Rally Championship 1997 !
fizyka zniszczeń powalała w tej grze.
Piękne czasy
Przy okazji dla przypomnienia MF był też twórcą gry Lotus.