Morele.net, 3 Miesiące w Serwisie. Ciąg dalszy czerwona karta.
Mija praktycznie 3-ci miesiąc, gdzie moja karta leży w serwisie morele. Według nich jest całkowicie sprawa.....
Norbercikk z- #
- #
- #
- #
- #
- 152
Mija praktycznie 3-ci miesiąc, gdzie moja karta leży w serwisie morele. Według nich jest całkowicie sprawa.....
Norbercikk z
Komentarze (152)
najlepsze
2. Przyśpieszyć reklamację można poprzez składanie towaru do serwisu producenta a nie do sprzedawcy (sprzedawca go i tak odsyła dalej a później czeka aż wróci)
3. Warto dołączyć pisemko z opisem usterki i swoimi żądaniami: "domagam się zwrotu gotówki", po 14 dniach (jeśli sklep nie poinformuje o opóźnieniach) przyjmuje
@janusz0: Jak na moje oko, działanie morele.net wygląda ok. Otrzymują towar wraz ze zgłoszeniem usterki, pewnie odesłali towar do serwisu producenta, serwis sprawdził i nie znalazł problemu, a na koniec zwrócono do klienta. Jeśli karta jest nadal niedziałająca, powiedzmy, to wina i tak nie jest po stronie morele.net, lecz po stronie serwisu! Dlatego obwinianie morele.net wygląda na
@The_eye_of_providence: słyszałeś o ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej?
To sprzedawca odpowiada przed klientem za towar, a nie dystrybutor czy producent w Chinach
1. Kupujesz sobie nową kartę (w innym sklepie), żebyś miał na czym grać.
2. Odstępujesz od umowy sprzedaży z morele.net (bo przekroczyli termin) wysyłając stosowne pismo. Odstąpienie od umowy = unieważnienie sprzedaży, więc żądasz w nim zwrotu pieniędzy na podane konto.
3. Czekasz na przelew.
4. Jak przelewu
A formalnie rzecz biorąc dzwonił do mnie, a nie do mojej kobiety, która reklamowała towar.
@biskup2k: o ile odsylają, karta pewnie leci do centrali gdzies we Warszawie i albo naprawiaja albo daja inna. Jakos mi sie nie chce wierzyc w to ze moja karta MSI byla u producenta w Holandii i przyslal mi uszkodzoną kolejną sztukę
Ja mam tak samo w agito z moja karta Radeon 7870 od gygabyta. Była 4 razy na reklamacji i nadal mam niesprawną. Te sklepy mogły by mieć jakieś zaplecze serwisowe żeby weryfikować pracę "serwisów" producenta do którego odsyłają karty.
Nie wiem jak działa standard DVI, ale znane są przypadki kiedy VGA przebarwia na zielono i robi różne syfy.
Wstawiam zajawkę w zdjęciu.
@Norbercikk: ^^
@Norbercikk: Czy sprawdzileś / wymieniłeś kabel sygnałowy do monitora? Bardzo często one są przyczyną problemów.