Morele.net, 3 Miesiące w Serwisie. Ciąg dalszy czerwona karta.
Mija praktycznie 3-ci miesiąc, gdzie moja karta leży w serwisie morele. Według nich jest całkowicie sprawa.....
Norbercikk z- #
- #
- #
- #
- #
- 152
Mija praktycznie 3-ci miesiąc, gdzie moja karta leży w serwisie morele. Według nich jest całkowicie sprawa.....
Norbercikk z
Komentarze (152)
najlepsze
Zadzwonić jeszcze raz do sklepu i ponownie się zapytać czy karta sprawna. W przypadku potwierdzenia poinformować iż podczas odbioru będziesz żądał możliwości sprawdzenia karty. Czyli podłączenia i uruchomienia, zgodnie z art3 par 3 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Nie zapomnij dodać, że jeżeli karta okaże się niesprawna to będziesz żądać zwrotu kosztów przejazdu.
I ten punkt odbioru osobistego jest fizycznym lokalem? Nie rodzajem paczkomatu?
Jeżeli to pierwsze to mają pecha i muszą zapewnić stanowisko do przetestowania towaru.
Ja wiem że piszesz w nerwach, ale za skladnie, interpunkcje i chaotyczny opis piątki z polskiego mieć nie będziesz :) Trochę ciężko się połapać w tych zgłoszeniach.
Postaram się to poprawić za momencik :)
Kupujący ma możliwość wysłania do producenta, ale nie obowiązek! Skoro proces się przedłuża z winy producenta, to taka informacja powinna być przekazana do klienta w ciągu tych 14 dni.
Jeśli chodzi o zakupy w Morelach to nie ma się do czego przyczepić, ale tak jak mówiłem nic jeszcze nie reklamowałem.
Przykładowo