Serwis GoClever przez kilka miesięcy nie posiadał części serwisowych (ekranów), dla telefonów GoClever Insignia 5/5X. Spotkaliście się kiedyś z sytuację, że serwis który nie jest w stanie naprawić uszkodzenia odsyła sprzęt z adnotacją "brak części"?
Nie dość, że zmieniła się polityka serwisowa i za wymianę dotyku liczą jak za wymianę wyświetlacza, to na dodatek każą czekać z naprawą kilka miesięcy.
Zmęczony oczekiwanie, postanowiłem skontaktować się z działem marketingu firmy GoClever, aby uzyskać informacje na temat prawdopodobnej daty dostawy części serwisowych.
"Dziękuję za kontakt. Odnośnie części zamiennych niestety nie posiadam innych informacji niż te, o których komunikuje nasz serwis.
Komunikacja na ten temat jest bardzo żywa u nas w firmie (we wszystkich działach) i staramy się znaleźć sposób na jego rozwiązanie.
Myślę, że w do końca tygodnia będziemy mieli satysfakcjonującą odpowiedź dla użytkowników smartfona INSIGNIA 5/5X, którzy potrzebują wymiany ekranu."
"Wczoraj wieczorem mieliśmy burzliwą dyskusję na temat przez Pana poruszony.
Z racji tego, że model INSIGNIA 5/5X nie jest i nie będzie już kontynuowany, możliwym rozwiązaniem dla klientów INSIGNIA 5/5X ze zbitym ekranem z powodów mechanicznych jest zamiana na nowszy model o podobnych parametrach - dokładnie INSIGNIA 500.
Koszt dla Klienta to 300 zł. Uszkodzona INSIGNIA 5/5X zostaje u nas na części.
Myślę, że jest to uczciwe rozwiązanie, tym bardziej, że sama naprawa / wymiana ekranu wiąże się z podobnym kosztem - a w tym przypadku otrzymuje Pan zupełnie nowe urządzenie.
Jeśli jest Pan zainteresowany takim rozwiązaniem, proszę o kontakt z serwisem w celu kontynuacji procesu wymiany."
I kolejna informacja kilka godzin później:
"Właśnie otrzymałam informacje z Serwisu, że ekrany do modelu INSIGNIA 5 (nie 5X) są jeszcze dostępne, więc proszę o kontakt z Infolinią.
Dla modelu 5X już od dziś funkcjonuje rozwiązanie, o którym pisałam wcześniej, czyli wymiana na INSIGNIA 500."
Odpowiedziałem:
"Zdecyduję się na pierwsze rozwiązanie, czyli wymianę na nowszy model, przynajmniej będzie jakaś niespodzianka po 2 miesięcznym oczekiwaniu.
Szkoda jednak, że w międzyczasie zmieniła się polityka serwisowa i nie wymieniacie już samego dotyku/obudowy tylko proponujecie wymianę wraz z wyświetlaczem za kwotę dwukrotnie wyższą.
Zdaję sobie sprawę, że nie jest to zależne od Pani, jednak bardzo ciężko będzie zachować Wam dobry marketing po takich wpadkach jak ta z częściami serwisowymi."
I moja kolejna wiadomość:
Posiadam model GoClever Insignia 5. Po tak długim oczekiwaniu nie mogę zgodzić się na rozwiązanie z naprawą, akceptuję tylko i wyłącznie wymianę.
Napisała Pani:
"Myślę, że jest to uczciwe rozwiązanie, tym bardziej, że sama naprawa / wymiana ekranu wiąże się z podobnym kosztem - a w tym przypadku otrzymuje Pan zupełnie nowe urządzenie."
Liczę, że postąpią Państwo w tej sprawie uczciwie i telefon będę miał do użytku w przyszłym tygodniu a nie za 3-4 tygodnie jak go naprawicie."
I standardowa odpowiedź - bujaj się Pan, telefon naprawimy za miesiąc, jak starczy ekranów:
"Jeśli są części w serwisie - następuje naprawa. Jeśli nie ma części - jest wymiana. Takie są ogólne zasady.
Inne formy rozwiązania sprawy są rozwiązywane indywidualnie przez Kierownika Serwisu.
Proszę wybaczyć, ale nie jestem decyzyjna w kwestiach serwisowych.
Proszę o kontakt z Infolinią.
Ewelina Pączkowska
GOCLEVER"
Publikując korespondencję z firmą GoClever chciałem jedynie zwrócić uwagę na fakt, że koresponduję z serwisem od drugiej połowy czerwca, niestety bezskutecznie.
Koszty naprawy mogę być wysokie, ale nie jeżeli czeka się na nią kilka miesięcy, tak jak niektórzy użytkownicy.
Komentarze (9)
najlepsze
Proponują ci nowszy model, nowy, z pełną gwarancją, za mniej więcej połowę rynkowej ceny, czyli koszt
Zbij ekran w iPhone to wtedy będziesz płakał ale na cenę wymiany
Z tego co mnie uczono, to przy zniszczonym dotyku, nie musisz płacić za wymianę ekranu. Zresztą tak było do kwietnia tego roku, potem GoClever zmienił politykę serwisową.
Dodam do powiązanych link do forum, gdzie użytkownicy od marca czekają na wymianę ekranu.
Czy