Może na pierwszej stacji ;] Jakiś czas temu na trasie z Gdańska do Wrocławia, pociąg - Intercity, kilka razy stawał w polach (to akurat jestem w stanie zrozumieć - widocznie były jakieś remonty i mijanki), ale w Poznaniu stał chyba ze 20 minut, na pozostałych stacjach też czasem sporo. Powinni lepiej spasować rozkłady, bo takie postoje potrafią nieźle napsuć nerwów, zwłaszcza w tych starych wagonach, co to odpady z
@Endrius: przeciez każdy pociąg tak robi ;) chyba ze jest żapas czasu to wtedy maszynista potrafi stanąć na 2-3 minuty. Trasa Sieradz-łódz działa tak perfekcyjnie ( ͡º͜ʖ͡º)
@Falcrum: Po 1. gdyby się tam nie zatrzymywał, to by nie mógł dostać 23% dofinansowania z UE. Po 2. oczywiście, że zatrzymywanie kosztuje, ale po stworzeniu dobrej oferty i przy odpowiednich połączeniach w takiej Włoszczowie może wsiadać trochę ludzi. A Tczew, Malbork i Iława to węzły kolejowe, Pendolino będą skomunikowane z pociągami regionalnymi.
Ale moim zdaniem niektóre kursy nie powinny się zatrzymywać nigdzie po drodze, aby wyrobić odpowiedni medialny czas
ok ale koszty rozpedzenia sie składu nie beda problemem, poprostu ten pociag nie bedzie sie rozpędzał, jesli w ciagu 10 lat bedzie on jezdził z predkoscia max 160 km na godzine, to wielkiej różnicy to nie robi.
Komentarze (28)
najlepsze
(╯︵╰,)
Wykop jak zawsze juz psy wiesza.
Co to k$$#a jest?! polnglish? Albo piszesz po polsku albo k$$#a po angielsku. Zakop
Może na pierwszej stacji ;] Jakiś czas temu na trasie z Gdańska do Wrocławia, pociąg - Intercity, kilka razy stawał w polach (to akurat jestem w stanie zrozumieć - widocznie były jakieś remonty i mijanki), ale w Poznaniu stał chyba ze 20 minut, na pozostałych stacjach też czasem sporo. Powinni lepiej spasować rozkłady, bo takie postoje potrafią nieźle napsuć nerwów, zwłaszcza w tych starych wagonach, co to odpady z
Obejrzałem to sobie znowu...... noż kurde latka lecą a nic na aktualności nie straciło.
Ale moim zdaniem niektóre kursy nie powinny się zatrzymywać nigdzie po drodze, aby wyrobić odpowiedni medialny czas