Szokujące wyznania załogi Kolei Dolnośląskich
![Szokujące wyznania załogi Kolei Dolnośląskich](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_BYffweXDcQUH1N49tdWbTXkGbhQ0u3cR,w300h194.jpg)
Pomocnik maszynisty nie rozróżnia kolorów. Kierowniczka pociągu ma poważne problemy ze słuchem. Nie zorientowała się, że maszynista zasłabł, a skład zatrzymał jeden z pasażerów.
- #
- #
- 33
Pomocnik maszynisty nie rozróżnia kolorów. Kierowniczka pociągu ma poważne problemy ze słuchem. Nie zorientowała się, że maszynista zasłabł, a skład zatrzymał jeden z pasażerów.
Komentarze (33)
najlepsze
Ciekawe ile czasu trwało od początku ataku serca do wykolejenia, że automatyka sama nie zadziałała.
W pociągach jest takie coś jak czuwak aktywny i SHP. Czuwak aktywny uaktywnia się około co 60sek. Nie ma stałego czasu. SHP natomiast jest uzależniony od "elektromagnesu" montowanego przy torach jak i na pociągach. Gdy przejeżdżamy przez ten "elektromagnes" uruchamia nam się system SHP który musimy wyłączyć czuwakiem aktywnym. Dodatkowo jest jeszcze takie coś jak Radio-Stop który też oddziałuje poniekąd na SHP tylko że w inny
http://www.transportszynowy.pl/zabezpshp.php --> CA
https://pl.wikipedia.org/wiki/Czuwak_aktywny
Pomocnik maszynisty to wymierający zawód którego niedługo już nie będzie. Nawet jeśli w nocy nie widzi czy świeci się na dole czy na górze to dobrze sobie radził bo wszystko co się odbywa w kabinie maszynisty jest nagrywane i selektywnie sprawdzane. Ponadto nawet jeśli pomocnik maszynisty stwierdził że semafor wskazuje zezwolenie na wjazd to i tak sam maszynista musi widzieć ten semafor i potwierdzić słownie że jest zezwolenie
źródło: comment_q412T7REM2gcfuSqJcBlp86kWH1NzV9N.jpg
Pobierz