Chyba gościa pop?@?%%%iło. Oglądam pierwsze półtora minuty. W 12letnim samochodzie mierzy lakier na błotniku w 20 miejscach, no tak to najważniejsze jest! Aż się boje dalej oglądać...
@kubiisz: No sory, obejrzałem cały filmik i przez około 16minut gość sprawdzał lakier. A co jak by ten przedni błotnik który kazał w 20 miejscach sprawdzać (dokładnie tak powiedział żeby sprawdzić w 15-20 miejscach) był malowany? Auto wtedy to szrot? Z drugiej strony co jak by było po zderzeniu ze ścianą a błotnik zamiast szpachlować czy malować po prostu przełożyliby z innego samochodu uderzonego np w tył?
@janK: Po pierwsze fabryczny porządnie położony lakier nie blednie po dwóch czy trzech czy nawet pięciu latach tylko często jego trwałość szczególnie w samochodach lepszych marek można liczyć w dekadach. Po drugie nawet jak kolor odstaje trochę na np przednich drzwiach wystarczy zrobić polerkę tych drzwi + okolicznych elementów tak żeby zetrzeć kilka setnych milimetrów lakieru do świeżej warstwy która jest pod spodem.
Często zresztą cały samochód przed sprzedażą przez handlarzy
rzec można, że chłopaki znają się na temacie.... dupa: te silniki (1.6 8V MPI bez względu na oznaczenie motoru) żrą olej na potęgę, nawet egzemplarze z przebiegiem do 100k km, każdy jeden nabywca prędzej czy później musi wymieniać w tym motorze pierscienie oraz uszczelniacze, chyba, że komuś nie przeszkadza zużycie oleju na poziomie 1l/1000km! ( ͡º͜ʖ͡º) ale o tym nie wspominają, tylko cieszą się, że auto
Komentarze (15)
najlepsze
Wtedy miernik by nic
Często zresztą cały samochód przed sprzedażą przez handlarzy