Pękające szkła smartfonów – Samsung umywa ręce - ciąg dalszy historii
Po moim poprzednim artykule na temat pękających szkieł w smartfonach Samsung oraz akcji, ktorą przeprowadziłem na Wykopie, zgłosiło się do mnie wiele osób z podobnymi przypadkami. Bardzo proszę, aby osoby, które do tej pory nie dostarczyły mi zdjęć, zrobiły to i dołączyły opinię serwisu. Ważne!
Wozik z- #
- #
- #
- #
- #
- 195
Komentarze (195)
najlepsze
Inny kraj, inne podejście do klienta.
@ormek: I klient inny. Było kiedyś znalezisko jak to w UK sobie imigranci ubezpieczają od zgubienia/kradzieży (operator ponoć blokuje po numerze IMEI aparat w UK) po czym jest on wysyłany do rodziny naprzykład w Polsce ;) Jedni powiedzą zaradność inni że złodziejstwo.....
http://goo.gl/SsAhv
Róbcie co możecie i walczcie z tą firmą. Reklamujcie, nagłaśniajcie sprawę,
problemem o którym piszecie może być (i na 96% jest) partia baterii od pewnego dostawcy z dalekiego wschodu. Otóż, moja dziewczyna w wrześniu kupiła galaxy s4 i po 4 miesiącach zaczęła dostrzegać problemy z ładowaniem, przy 20% poziomu baterii telefon momentalnie się wyłączał. Pomyślałem, tak
Natomiast jeśli chodzi o moje doświadczenia z telefonami Samsunga to nie mogę się przyczepić. S1, która była upuszczona na ziemię 1000x, poobdzierana, popękana obudowa - przestało mi łapać Wi-Fi, głośnik zaczął szwankować... W 20 miesiącu oddałem na gwarancję i bez problemu mi powymieniali połowę bebechów.
Natomiast jeśli chodzi o S3
W dwóch telefonach
http://imgur.com/Cf2as8D