Pendolino zbyt wolne dla Intercity
Alstom zamierza homologować pociągi na 160 km/h. To niezgodne z warunkami umowy — twierdzą władze Intercity i interweniują w centrali koncernu.
emanueld z- #
- #
- 50
Alstom zamierza homologować pociągi na 160 km/h. To niezgodne z warunkami umowy — twierdzą władze Intercity i interweniują w centrali koncernu.
emanueld z
Komentarze (50)
najlepsze
Tylko, że mieli
Całkiem sporo w tym jest.
A najgorsze jest to, że Europa kupuje polskie pociągi, a my natomiast importujemy coś, co u nas w ogóle się nie sprawdzi.
pokaż tą Europę.
https://pl.wikipedia.org/wiki/ICE_1
https://pl.wikipedia.org/wiki/ICE_2
https://pl.wikipedia.org/wiki/ICE_3
https://pl.wikipedia.org/wiki/ICE_T
https://pl.wikipedia.org/wiki/ICE_TD
widzisz gdzieś polski tabor?
na jakiej podstawie tak twierdzisz, wystarczy że sprawdzi się na trasie Gdańsk-Warszawa-Katowice (Gliwice, Bielsko-Biała) bo zakupiona ilość akurat wystarczy do obsługi tej trasy
@ManWithOutNick: za to Ty jesteś oświecony i wiesz lepiej niż prasa branżowa i
Dla przypomnienia, jakie sensacje pojawiały się w ciągu ostatnich miesięcy:
- "Pendolino wolniejsze od Husarza",
- "złe fotele w Pendolino",
- "pieszo przez tory, bo Pendolino",
- "Pendolino kontra pociągi z węglem",
- "rdzewiejące Pendolino".
Temat to znakomite paliwo dla PiS-u i wszystkich osób o poglądach "prawicowych", które uważają, że RZĄD POWINIEN zamówić pociągi
Typowa sytuacja w której polski urzędas musi pokazać tym z zachodu, że to ON jest tutaj najważniejszy. Pociągi
oprócz mediów to chyba nikt tego nie sabotuje, tylko to efekt kuli śnieżnej - tu jakieś problemy, tu inne, robią się opóźnienia aż w końcu okazuje się że wszystko będzie zrobione ale z dużym opóźnieniem - bo z tego co na razie napisano problemem jest to, że nie można na polskich torach sprawdzić zgodności pociągu z ECTS poziomu 2 (na CMK
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie ukryją, do rankingu ci nie policzy
*) część składów jeździ w kolejach duńskich.
**) 20 z
@0megawatt: Pytanie tylko po co tak drogi pociąg? Kto będzie nim jeździł? Obecnie cena biletu IC jest już zaporowa w porównaniu do oferowanej jakości. PolskiBUS pod tym względem jest bezkonkurencyjny. Skandalicznym jest zakup w ramach zasady zastaw się, a postaw się.