Brakuje najważniejszego zdjęcia, które by wyjaśniało, dlaczego AN-225 ma ogon w układzie podwójnym, a nie pojedynczą płetwę. Ten samolot służył do transportu radzieckiego wahadłowca Buran:
@skowallo: Mówię z takiego zwykłego punktu widzenia, lecąc kilka godzin lepiej pogapić się trochę za okna a nie tylko z nosem w przyrządach. Łatwiej opanować zmęczenie. Ja wiem, że z praktycznego punktu widzenia to okien może nie być wcale:P Tym bardziej przy tak licznej załodze. Jestem tylko trochę zaskoczony;)
Widziałem na żywo, aż dziw bierze że to bydle unosi się w powietrze. A jak ląduje to wygląda jakby miał zawisnąć w powietrzu i zaraz runąć w dół jak na kreskówkach z kojotem i strusiem :)
@sciana: Też nie czaje, jak można mieszać ich krzaczki z łaciną? To może następny wykop o władcy kacapów zatytułujcie "Władimir Владимирович Путин"? Tak czy inaczej, AH to nie to samo co Ан.
Komentarze (57)
najlepsze
źródło: comment_CtgpI2tk0rsIZoAxIUydtLN96ggiLVQg.jpg
Pobierznie, tak się rozmnaża
źródło: comment_rVsKqxxjENEVXDnzMlMCrsq1dDxlEwOs.jpg
Pobierzlecą?
Za to mają Toughbooka wspomagającego nawigację.
W ogóle to co robią te wszystkie osoby w kokpicie? Dwóch pilotów i czterech "inżynierów lotu"?
AH, rozumiem