T-Mobile odpowiada niezadowolonemu klientowi z Wykopu, ten idzie w zaparte
Sieć T-Mobile w nagraniu wideo informuje o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji klienta, który na problemy z tym skarżył się w filmiku popularnym m.in. na Wykopie. Użytkownika to nie przekonuje - zapowiada, że będzie kłócił się o każdą swoją złotówkę, a skargi na obsługę wyśle do niemieckiej centrali.
Wirtualnemedia_pl z- #
- 101
Komentarze (101)
najlepsze
swoją drogą, gdyby większość prezentowała jego podejście to w krótkim czasie poziom usług i przejrzystość regulaminów poprawiłyby się znacznie.
Pierwszy raz od dawna widzę poprawne użycie tego frazeologizmu na Wykopie. Za to masz plusa.
- Abonam. Usługi Dodatkowe: 3.79 zł
- Abonament Internet i Trans. danych: 90.86 zł
-
tu nie chodzi o to, by ostatecznie załatwiać swoje spory robiąc raban na wykopie czy youtube, chodzi o to ŻEBY NIE DOCHODZIŁO DO TAKICH SYTUACJI a klient nie był traktowany jak ciemny ciołek.
To taka głodna wymówka żeby mieć pretekst nagrania tej wypowiedzi i umieszczenia jej w sieci.
No i jaka łaska. W końcu wyłączyli. Ani koszyka z czekoladą nie wysłali.
Cud że nie wciskali kitu że jednak to klient coś źle zrobił że sie nie wyłączyło...
W sumie myśmy tylko włączyli usługę jaka nam się spodobała, i pobrali za to tyle ile uznaliśmy za stosowne, bez wiedzy klienta. Więc nie rozumiemy o co drze japę. Chyba rzecznik lekko upośledzony tudzież odpowiednio zindoktrynowany. Więc wszystko git. Już pomijając to, że mogliby ją włączyć selektywnie na telefonach które ją obsługują To czyste
Poprzez FB i YT? Trochę nie wyszło im to nagranie.
@cosciekawego:
Akurat w to jestem w stanie uwierzyc. Malo kto sprawdza: skrzynke odbiorcza PW na youtubie, czy katalog "inne" w skrzyce PW na fejsbuku.