Tak obecnie wyglądają programy na Discovery
Ten skecz doskonale oddaje obecnie nadawane programy na Discovery, ludzie pierdzielący się ze wszystkim.
- #
- #
- #
- #
- 198
Ten skecz doskonale oddaje obecnie nadawane programy na Discovery, ludzie pierdzielący się ze wszystkim.
Komentarze (198)
najlepsze
Ewentualnie oglądalibyśmy jak grupa konstruktorów-amatorów składa komara z części znalezionych na packach i laczkach, a następnie wystawia go do walki z komarem złożonym
Z tym, że z Brainiaca można się było jeszcze czegoś dowiedzieć
- Trwałby godzinę antenową i miałby trzy bloki reklamowe a nie minutę i 57 sekund. To znaczy, cała jego wartość zamykałaby się w tej minucie i 57 sekundach, ale byłby rozciągnięty do godziny.
- Co druga sekunda byłaby zapętlona i powtarzana raz za razem.
- Sam wystrzał do komara pojawiłby się dopiero po trzecim bloku reklamowym, tuż przed końcem programu, ale jego zapowiedź byłaby
- Nadużywanie czasowników i spuszczanie się nad tematem ekspertów.
- Nuda.
- Kretyńskie pytanie retoryczne na które i tak nie odpowiadają. ZERO (0) wniosków.
- Nuda
- Jeśli mają np. temat o UFO i przedstawiają zwolenników i przeciwników to zawsze, ale to ZAWSZE będą się starać zrównoważyć argumenty.
- Tak więc każdy program kończy się "zdania są podzielone, nie wiemy, może kiedyś się dowiemy kto miał rację"
-
chyba jakaś promocja była i wykupili pełny pakiet licencji
No ale How it's Made można oglądać bez końca ^^
Programów o poszukiwaczach złota nie ma przecież nie wiadomo ile, raptem:
Gold Rush: Alaska
Bering Sea Gold
Yukon Gold
Gold Rush: South America
Gold Rush: The Dirt
Jungle Gold
Bering Sea Gold
Bering Sea Gold: Under the Ice
Ice Cold Gold
Alaska Gold Diggers
Ghost Mine
I bynajmniej nie wszystkie są z Discovery.
Bardzo widoczne jest to w programach kryminalnych (zamachy, zabójstwa
- musi być widowiskowo
- każdy prowadzący program musi wymyśleć sobie jakąś cechę charakterystyczną, jak np obleśny wąs z beretem u jednego typa z pogromców mitów
- wartość merytoryczna nieważna, ważne by wszystko było prosto przedstawione jak dla debila, te same rzeczy można powtarzać wiele razy
- musi być śmiesznie, więc prowadzący muszą odgrywać scenki na
@animuss: Ale Jamiego to ty nie obrażaj.