Dziś 15. rocznica premiery Heroes of Might & Magic III. Oto 9 rzeczy, za... Naprawdę minęło już 15 lat? G.....t konto usunięte z polygamia.pl dodany: 28.02.2014, 12:55:36 # rozrywka# heroes3# gry# homm3# grykomputerowe 185 Facebook Twitter
franekfm franekfm 28.02.2014, 16:29:46 1 ah te wszystkie godziny przed ekranem monitora,oj, grało się, grało
O.....k konto usunięte 28.02.2014, 23:15:13 0 Moja mama ma 44 lata. Gra już około 12. Przynajmniej kilka razy w tygodniu. Wyniki klepie po 492. Ostatni raz mierzyliśmy jakieś 3 lata temu. Już wtedy nie miałem szans...
E.....n konto usunięte 28.02.2014, 20:48:23 0 Warto też pamiętać o konkurencji Heroes 3, czyli Disciples 2 równie solidna gra ze świetnym klimatem :)
Doppelganger Doppelganger 28.02.2014, 23:43:49 2 @Efrin: No nie wiem, ogralem je do znudzenia na roznych poziomach trudnosci. Momentami byla bardzo irytujaca z wielu powodow:- niewidoczne, ujemne modyfikatory trafienia dla atakow obszarowych bohaterow. 100% wcale tego nie eliminuje- podobnie 100% szansy trafienia moze przestac dzialac, przy pojedynczych atakach, w dluuugich bitwach- wystarczy przywolac ledwie kilka jednostek, w trakcie starcia, aby gra sie wysypala za kazdym razem- wrogie jednostki paralizujace itp. duzo rzadziej pudlujaPokaż całość
Doppelganger Doppelganger 01.03.2014, 14:45:00 1 @TomekNAUK: No to zostaja w takim razie kilka szalonych map oraz pewna niezwykle hardcorowa wlasna saga. Zaraz jej poszukam i wkleje link :DEdytka: Tutaj masz link do niezwykle trudnej sagi Klanów: Avalanche. Zrezygnowalem gdzies w polowie z uwagi na poziom trudnosci.
Ciastosz Ciastosz 28.02.2014, 17:03:18 via iOS 0 Żenujący poziom lektora; nie mają w całej redakcji nikgo kto czyta w miarę poprawnie?
Komentarze (185)
najlepsze
oj, grało się, grało
- niewidoczne, ujemne modyfikatory trafienia dla atakow obszarowych bohaterow. 100% wcale tego nie eliminuje
- podobnie 100% szansy trafienia moze przestac dzialac, przy pojedynczych atakach, w dluuugich bitwach
- wystarczy przywolac ledwie kilka jednostek, w trakcie starcia, aby gra sie wysypala za kazdym razem
- wrogie jednostki paralizujace itp. duzo rzadziej pudluja
Edytka: Tutaj masz link do niezwykle trudnej sagi Klanów: Avalanche. Zrezygnowalem gdzies w polowie z uwagi na poziom trudnosci.