Tylko zapominacie moi drodzy że cała "magia" tego systemu polega na tym, że to zawieszenie podnosi się jedynie po wykryciu przeszkody przed sobą, a na normalnej drodze trzyma prześwit typowy dla osobówki. Wszystko dlatego że ten system polega nie na wysokim skoku wysoko ustawionego zawieszenia, a właśnie na tym ze dostosowuje swoją wysokość na bieżąco do warunków nawierzchni i na gładkiej autostradzie obniża się nawet bliżej nawierzchni
@plushy: Owszem, ale jest różnica pomiędzy specjalistą a doktorem z MIT, który tam dodatkowo wykłada. Nawet nie chodzi o wiedzę ale o kreatywność i wykorzystanie zdobytej wiedzy.
@kotekk2: się zdziwiłem właśnie, i to jeszcze z płomieniem na głównej... chyba przychodzą nowe pokolenia, stare odchodzą, a my dalej siedzimy na wykopie...
To samo jest w większości citroenów. Sam miałem Xantie i mogłem z powodzeniem położyć otwartą puszkę Coli na kokpicie i jechać po kocich łbach albo przejechać po leżącym policjancie. Problemów praktycznie zero, jeśli się o nie dba, a komfort jazdy jest niesamowity. Nawet można było zwiększyć prześwit o 20 cm w przypadku leśnych wojaży. Na zakrętach i przy szybkiej jeździe się obniża (Wersja z Activia).
Nie rozumiem jednej rzeczy. Auto skanuje drogę przed sobą? Chyba tak, bo jak inaczej by przeskoczyło krawężnik. Jeśli tak, to jak tłumiło te "dziury" na symulatorze? Przecież tam nie było drogi, żeby ją zeskanować.
@poozon: system wysyla fale dzwiekowe podobnie jak nietoperze, w zaleznosci od uksztaltowania nawierzchni, fale dzwiekowe sie od niej odbijaja a mirkofony odbieraja fale akustyczna i dostosowuja zawieszenie do warunkow i nawierzchni.
Komentarze (134)
najlepsze
Podobny system jest w najnowszej s klasie. Podobno swietnie sie sprawdza
@Gummy:
@smaky78
Tylko zapominacie moi drodzy że cała "magia" tego systemu polega na tym, że to zawieszenie podnosi się jedynie po wykryciu przeszkody przed sobą, a na normalnej drodze trzyma prześwit typowy dla osobówki. Wszystko dlatego że ten system polega nie na wysokim skoku wysoko ustawionego zawieszenia, a właśnie na tym ze dostosowuje swoją wysokość na bieżąco do warunków nawierzchni i na gładkiej autostradzie obniża się nawet bliżej nawierzchni
teraz mogę z czystym sumieniem powiedzieć że przygotowywałem się do niego siedząc na wykopie
@sztcz:
Czyli to?
Komentarz usunięty przez moderatora