@kisiel119: Co za p#?@#@$enie. Po pierwsze, nie chwali się, a sprzedaje produkt, po drugie jeśli chodzi o aktywne systemy zawieszeń mercedes jest jednym z pionierów, 'active body control' zaczęli montować seryjnie pod koniec lat 90ych. To akurat jedna z firm, która regularnie wymyślała nowatorskie rozwiązania, choćby powszechne dziś strefy zgniotu, których wczesną formę opatentowali na początku lat 50ych.
Ktoś może posiada filmik jak to auto skręca? Bo z tym może być na moje oko kiepsko:P Pewnie gdyby to miało ręce i nogi to byłoby rozwijane i wykorzystywane.
Nie jest instalowane seryjnie w samochodach, bo tak samo jak zderzak Łągiewki, zapobiega niszczeniu podzespołów samochodowych. Może wyjdę na fana teorii spiskowych, ale nawet Łągiewka mówi że chciały od niego kupić patent duże samochodowe koncerny Niemieckie. Bał się że zakopią patent i nie uratuje żyć dzięki swojemu patentowi.
@HolandiaPL: Zderzak Łągiewki nie działa tak jakby pan Łągiewka chciał. Może i chroni podzespoły ale kierowców zabija :)
Strefy zgnioty po to są w samochodzie by się energia wytraciła na dłuższym odcinku a co za tym idzie w dłuższym czasie. Jeśli nie masz zamiaru jeździć z dwu metrowymi zderzakami z przodu, z tyłu i z boku to ci to nic nie da.
Komentarze (134)
najlepsze
Edit: Nie szukajmy wszędzie spisków.
Janusze będą mogły to kupować do swoich Golfów 2 ;)
Strefy zgnioty po to są w samochodzie by się energia wytraciła na dłuższym odcinku a co za tym idzie w dłuższym czasie. Jeśli nie masz zamiaru jeździć z dwu metrowymi zderzakami z przodu, z tyłu i z boku to ci to nic nie da.
Poproszę link do duplikatu..