Pierwsza zauważalna różnica między graczem a epickim bohaterem rpgów - gracz jak strzela do smoka, to zapomina zamknąć ust i wygląda jak niedorozwój. To się nigdy w grze nie zdarza :D.
@KaloryfeR: Sam efekt 3D w Oculusie jest świetny, ale niestety wersja deweloperska ma bardzo małą rozdzielczość i widać po prostu pikselozę. Poza tym, po kilku godzinach używania spowodował u mnie objawy choroby lokomocyjnej (z którą nie mam normalnie problemu), ale niewykluczone, że do tego, z czasem można się przyzwyczaić.
@Tleilaxianin: pamiętam jak bawiłem się tym na Resetmanii w Lublinie (chyba 1998-99 jakoś albo coś koło tego) - mozna było pograć w Hexena na VFX1, wytrzymałem z minutę, bo mi oczy wypływały ;_;
@mamnatopapiery: Zaletą gier jest właśnie to, że jak oberwiesz, to nie boli. Jak szukasz realistycznych wrażeń i udaj się na jakieś osiedle i zaczep kilku panów w dresach :D
Odczucia z rozgrywki są faktycznie inne- pierwszy raz jak grałem na hydrze to nawet wysłuchałem Balgruufa. Jednakże jest to dalekie od tego, czego oczekuje się od tego typu sposobów sterowania. Mogłoby się wydawać, że na przykład każdy Twój ruch imituje postawę postaci, ale w praktyce imituje naciśnięcie klawisza, a to potrafi boleśnie rozczarować. Żadne mody nie zmienią mechaniki gry- gry są tworzone tak, że jest sobie obiekt, którym poruszamy
Takim samym cudem jakim ja gram we wszystko na hydrze i nie powiem bo gra mi się lepiej, ale nie jest to takie cudowne jak się wydaje i np na multi nigdy bym się nie porwał, a poza tym nie we wszystkie gry da się grać faktycznie komfortowo, choćby dlatego, że ruch kamery przystosowany jest do jeżdżenia myszką, a nie do machania rękoma.
Komentarze (113)
najlepsze
albo na odwrót...
- co ty tak ostatnio schudłeś?
- gram w Skyrima 14h/dobe...
Komentarz usunięty przez moderatora
źródło: comment_aOzgnabuwDOc5PuzZllj1egBDj4diyzv.jpg
Pobierzhttp://www.chip.pl/news/rozrywka/rozrywka/2013/06/araig-kombinezon-dla-graczy-napakowany-sensorami
Odczucia z rozgrywki są faktycznie inne- pierwszy raz jak grałem na hydrze to nawet wysłuchałem Balgruufa. Jednakże jest to dalekie od tego, czego oczekuje się od tego typu sposobów sterowania. Mogłoby się wydawać, że na przykład każdy Twój ruch imituje postawę postaci, ale w praktyce imituje naciśnięcie klawisza, a to potrafi boleśnie rozczarować. Żadne mody nie zmienią mechaniki gry- gry są tworzone tak, że jest sobie obiekt, którym poruszamy
Takim samym cudem jakim ja gram we wszystko na hydrze i nie powiem bo gra mi się lepiej, ale nie jest to takie cudowne jak się wydaje i np na multi nigdy bym się nie porwał, a poza tym nie we wszystkie gry da się grać faktycznie komfortowo, choćby dlatego, że ruch kamery przystosowany jest do jeżdżenia myszką, a nie do machania rękoma.
Wiesz, gość rozpościera ręce przy strzale
chudy != umięśniony