Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko437
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki
  • Informacje
  • Rozrywka
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Ukraina
  • Gospodarka
  • Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

To Znalezisko jest w archiwum

278

"Oto jak amerykanie walcza o swoje prawa!" part 2

Kolejny film Amerykanina, ktory za swoje prawa. Tym razem ciekawy zwrot akcji.

godless
godless
z
liveleak.com
dodany: 13.05.2009, 20:10:38
  • #
    swiat
  • #
    pastor
  • #
    beaten
  • #
    by
  • #
    border
  • #
    patrol
  • #
    smashing
  • #
    window
  • #
    whores
  • 175
    • Facebook
    • Twitter

Treści powiązane (2)

Pełna relacja

Pakus
z youtube.com
  • 4

Ciąg dalszy tej historii.

triox
z youtube.com
  • -3

Komentarze (175)

najlepsze

mieszalniapasz
mieszalniapasz
14.05.2009, 01:20:14
  • 48
Zawód zawodem, ale niektórzy by się nadawali jako kapo w Auschwitz... i to za TWOJE pieniądze.
  • 33
bastex
bastex
14.05.2009, 12:41:34
  • 47
@realista1 Czyli najlepiej nie nagłaśniać, nie domagać się przestrzegania swoich praw i pozwalać na łamanie prawa przez policję?! Niestety jak się czegoś nie nagłośni to tak jakby tego nie było. Masz mentalność jeszcze z poprzedniego ustroju chyba.
rzep
rzep
14.05.2009, 13:06:26
  • 36
Konstytucja amerykanska (dla przypomnienia, najwazniejszy dokument prawny, stojacy NAD wszystkimi innymi) mowi, ze zaden obywatalem nie moze byc przeszukany bez nakazu lub uzasadnionego powodu. Uzasadniony powod to nie jest widzimisie policjanta - nie wystarczy jego podejrzenie - by byl uzasadniony powod policja musi wejsc w posiadanie jakiegos dowodu na potencjalne popelnienie przestepstwa - czyli np. zeznanie wiarygodnej osoby, krzyki dochodzace z wnetrza pojazdu/domu.

Tutaj chcieli przeszukac jego samochod bez powodu na co
u.....t
konto usunięte 14.05.2009, 12:34:08
  • 20
W Polsce jeszcze by gościa zastraszali, żeby się nie pultał. No i kamery akurat by nie działały, jak to było np. przed posterunkiem w Gdańsku.
  • 4
u.....t
konto usunięte 14.05.2009, 12:46:40
  • 11
o tą sprawę mi chodziło: http://miasta.gazeta.pl/trojmiasto/1,35610,5524198,Pobicie_pod_komenda_w_Gdansku.html
altruista
altruista
14.05.2009, 23:02:44
  • 2
realista1 = policjant?! Czy po prostu troll?

I z tego co widzę jeszcze nigdy nie dostałeś wp!%!!##u od policji albo ew. nie padłeś ofiarą cwaniactwa policji

Bardziej prawdopodobne jest, że policjanci zauważyli jak lezie środkiem ulicy lub leje pod płotem chcieli go wylegitymować, on zaczął sie rzucać, "że konstytucja"," że prawa człowieka", a że pijany był to pewnie chciał sie bić z policjantami.

Czyli wg. Ciebie słusznie go spałowali... Umrzyj, a przedtem
Pakus
Pakus
14.05.2009, 07:19:30
  • 12
Dla mnie ci "policjanci" powinni co najmniej zostać natychmiast zwolnienie z pracy. A dla zainteresowanych pełna relacja z tej akcji: http://www.youtube.com/watch?v=YUzd7G875Hc
  • 9
n.....t
konto usunięte 14.05.2009, 15:50:13
  • 16
Prawda jest taka, że g...no wiemy, jakie mamy prawa! Uczą nas w szkołach o amebach, a nawet nie wiemy, czy mogą nas wylegitymować/przeszukać ot tak, bez powodu. I co nam grozi, jak tego nie wykonamy (jeśli będą mieli prawo).

TV publiczna, zamiast głupich seriali, mogła by każdego dnia pokazywać 5 min filmik o prawie, naszych prawach itp.
k.....l
konto usunięte 14.05.2009, 16:44:38
  • 14
Ludźmi nie znającymi prawa łatwiej rządzić.
SHOGOKI
SHOGOKI
14.05.2009, 12:40:05
  • 8
anath0r zobaczyłbyś jaka jest śpiewka jakby ci rozwalili szybę i spałowali... i on chciał tylko się dowiedzieć za co chcą go aresztować, "PanPies" nie miał za co wiec zarzutem był brak zarzutów a kiedy nie dał się zamknąć za darmo to stawiał opór i już jest zarzut a ty się mądrzysz bo policjanta widzisz w telewizji, wjechali ci kiedyś na chatę??? albo próbowali wmówić ze spożywałeś alkohol choć nawet nie miałeś przy
  • 11
pickles
pickles
14.05.2009, 13:08:44
  • 7
@realista1: Czyli od pół godziny każesz się wszystkim douczyć w prawie i nazywasz ludzi ignorantami, a teraz "Nie znam praw USA"?
pickles
pickles
14.05.2009, 12:49:59
  • 6
@realista1: tyle, że to nie była kontrola na granicy.
R.....u
konto usunięte 14.05.2009, 16:50:24
  • 5
Pieniacze jak zwykle mieszają kilka zupełnie niezwiązanych ze sobą spraw:

1. Policjant jest jak bóg. Jeżeli każe skakać to pytasz jak wysoko. Nic więcej

2. Jeżeli policjant nie miał prawa kazać Ci skakać to idziesz z tym do sądu i pozywasz ich

3. Jeżeli policjant próbuje kogos zatrzymać i twierdzi, ze ma ku temu powód, a ktoś z głupty stawia opór to policja ma pełne prawo użyć odpowiednich środków.

Zawsze masz dwa
  • 2
fmen
fmen
14.05.2009, 16:54:52
  • 3
Dokładnie, najlepiej nie protestować, bo z półgłówkami w mundurach nie ma co dyskutować. Po wszystkim, już normalną, prawno-medialną drogą załatwić ich na dobre.
realista1
realista1
14.05.2009, 16:59:46
  • -4
dokładnie - wtedy gościu nie kompromitowałby się , sąd wytłumaczyłby mu , że nie miał racji, pokryłby koszty procesu , ale dupsko byłoby nie obite.
fmen
fmen
14.05.2009, 20:09:00
  • 3
Trochę dziwne walczenie o swoje prawa. Zwykła prowokacja. To ja mogę np. nieść w rękach pudło, podejść do policjantów i powiedzieć "Dzień dobry, mam coś w tym pudełku, ale wam nie pokażę, nie macie prawa bez nakazu mnie przeszukać..." Ciekawe czy bym odszedł spokojnie patrząc na zdumionych policjanów?
  • 2
Bushi13
Bushi13
14.05.2009, 23:29:11
  • 3
Dokładnie. Niedawno też było o takim frustracie co musiał wszystkim pokazać, że broni swoich praw przez ponad 20 minut. Jakby nie mógł spokojnie dostosować się do procedury kontroli co zajęłoby góra 5 minut. Facet miał prawo do odmowy, gwarantowała mu to konstytucja, ale wg mnie to prawo to furtka do nadużyć przez przestępców i dobrze, że w tym wypadku to martwy przepis. Jakby policja każdego miałaby przepuszczać to, dowolny gość mógłby np.
Machabeusz
Machabeusz
15.05.2009, 14:33:31
  • 2
@Bushi13

To był ten sam frustrat. Po prostu zaczął robić serial o swoim bohaterstwie.
retsef
retsef
14.05.2009, 18:32:11
  • 3
Chyba gosc nie byl we wloszech. Tam za dyskusje z karabinieri jedzie sie dalej 'rozmawiac' na komisariat.

Jezeli policjant kazal wyjsc to prosze bardzo. Mozna bylo sie wyzalac pozniej, jak na razie to byl opor. Znamy sprawe tylko z jednego punktu widzenia, nie jest to obiektywne zrodlo.
SHOGOKI
SHOGOKI
14.05.2009, 17:08:10
  • 3
wiesz co

realista1

ty chyba jesteś policjantem albo twój tata jest.........
  • 1
fmen
fmen
14.05.2009, 17:50:45
  • 4
Policjantem raczej nie jest, za mało robi błędów ortograficznych.
chromiczdaniel
chromiczdaniel
14.05.2009, 15:51:50
  • 3
Nie kłóć się z głupim, bo zniży Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem...
Above1
Above1
14.05.2009, 12:23:36
  • 3
A czy w Polsce można zrobić tak jak ten Amerykanin? Czy polskie prawo jest inne i mogą wybić mi szybę i wyciągnąć mnie z samochodu? Pytam serio.
  • 5
mug3n
mug3n
14.05.2009, 12:49:53
  • 41
W Polsce jest troszeczkę inna mentalność. Kto z was jeździ z konstytucją i kamerą w samochodzie? Widzimy mundur i się podporządkowujemy bo po cholerę nam problemy?

Poza tym nie mamy granic między województwami, straży tych granic itd. Miałem sytuację w której zostałem zaatakowany przez wielkiego chłopa na własnym podwórku. Wykręcił mi łapę nerwowo i prawie z głową przy ziemi prowadził przez podwórko - dopiero wtedy usłyszałem że jest z policji. Szybka zdroworozsądkowa
morgahard
morgahard
14.05.2009, 16:49:47
  • 5
Ale drogi realisto, udajacy obeznanego w temacie, nawet w polsce nie moze policjant do ciebie podejsc i po prostu zaczac przeszukiwac. Masz prawo znac jego stopien, jednostke, imie i nazwisko (chyba tez numer ligitymacji), oraz podstawe prawna na ktorej opiera przeszukanie. Zanim policjant spisze ciebie ty masz prawo spisac jego :p
Bushi13
Bushi13
15.05.2009, 08:07:46
  • 2
SHOGOKI czytam bez mówienia na głos ;] Zdaje sobie sprawę z tego co napisałem. Podałem jako przykład możliwy atak terrorystyczny. Ale tych przykładów może być o wiele więcej. Samochód może też posłużyć przemytnikom - broni, narkotyków, alkoholu, ludzi. Nawet bez wybiórczych kontroli przemytnicy i innej maści przestępcy będą się czuć bezkarnie. Twój przykład z lotniskiem nie ma związku z tym opisywanym tutaj.
s.....k
konto usunięte 14.05.2009, 16:48:38
  • 2
dwa razy ten sam numer nie przejdzie :P
koniczynek
koniczynek
14.05.2009, 13:00:58
  • 2
Welcome to the real world.

I będzie coraz gorzej.
  • 1
u.....t
konto usunięte 14.05.2009, 13:05:06
  • 3
Będzie gorzej jak obywatele będą się dawali tak traktować - i o to cały ten szum.
Machabeusz
Machabeusz
14.05.2009, 21:17:50
  • 1
Kolejny odcinek będzie z bronią na lotnisku. Typu "mam prawo nosić broń gdzie mi się podo....".
  • 1
SHOGOKI
SHOGOKI
15.05.2009, 03:22:29
  • -1
Bushi13 czy ty słyszysz co mówisz ......terroryzm be nic takiego niema, a byłem na lotnisku to procedury są już takie pojj$$@ne że jak masz metalową klamre w pasku topasek zastaje a ty lecisz a takk czy siak możn a wnieść noż ceramiczny......
camelek
camelek
14.05.2009, 14:37:30
  • 1
ale co "za swoje prawa"? dostał bęcki?
qlaziom
qlaziom
14.05.2009, 21:52:56
  • 0
nie chce zeby w polsce policja miala te paralizatory, to jest chore !
u.....k
konto usunięte 14.05.2009, 18:06:30
  • 0
Jedna prośba. Przestańcie k!!#a odpisywać temu d#%$#owi realiście bo słabo sie robi jak czytam jak próbujecie mu udowodnić, że jest pustakiem...
  • 1
Machabeusz
Machabeusz
14.05.2009, 18:23:15
  • -5
Dlaczego, przecież ma rację.
i.....t
konto usunięte 14.05.2009, 16:54:42
  • 0
ciekawe co sie stanie jak też zasłonie się czwartą poprawka.fail.
coldfusion
coldfusion
14.05.2009, 15:21:51
  • 0
@realista: (piszę tu bo mnie jakieś świnie zaminusowały i znikło "odpowiedz" ;P)

To nie w tej kolejności. To oni muszą zasłużyć na szacunek społeczeństwa, nie na odwrót.
  • 6
armata
armata
14.05.2009, 15:39:50
  • 1
"(piszę tu bo mnie jakieś świnie zaminusowały i znikło "odpowiedz" ;P)"

lol, rozwin zaminusowany komentarz i wcisnij odpowiedz
coldfusion
coldfusion
14.05.2009, 15:41:15
  • 0
@armata.

No faktycznie. To się popisałem ;) My bad.
A.....1
konto usunięte 14.05.2009, 15:18:21
  • 0
Przeczytałem komentarze do tego wykopu. Swoje zdanie mam na temat filmiku, ale chciałem jeszcze poprosić wykopowiczów, którzy twierdzą, że wszystko było zgodne z procedurą (lub nie), aby podali konkretne przepisy (wklejony tekst, linki itd ). Odsyłanie przez niektórych wykopowiczów do "fachowej literatury" bez podania konkretnego przykładu jest kompromitacją.

Dziękuję i pozdrawiam :)
spamville
spamville
14.05.2009, 14:53:08
  • 0
WOW. K9 Alert odnosi się do zlokalizowania przez psa policyjnego narkotyków lub materiałów wybuchowych. Mimo tego nie chciał pozwolić na inspekcję pojazdu, więc nie żal mi kolesia nawet odrobinkę.
  • 2
K.....k
konto usunięte 14.05.2009, 16:42:29
  • 0
No ok, ale przecież on nawet chciał, żeby ten pies niby-wypuszczony po raz drugi sprawdził auto i goście ze straży granicznej nie wiadomo z jakiego powodu nie chcieli na to pozwolić.
coldfusion
coldfusion
14.05.2009, 15:27:11
  • -2
Co to jest K9 Alert?
anjszulc
anjszulc
14.05.2009, 14:13:58
  • 0
moim zdaniem to sa calkiem dwie inne sytuacje

zobaczcie:

gosciu w aucie siedzi za kierownica pokazuje kamera lewa strone (od kierowcy), pozniej prawa(pasazera) gdzie wybijaja szybe...

ale na filmie z monitoringu szybe wybijaja szybe od kierowcy a nie pasazera

cos mi tu nie gra :/ a Wam?

chyba ze wybijaja szybe z obu stron a tylko nie widac tej od pasazera
  • 2
macz
macz
14.05.2009, 15:11:27
  • 2
Wybili z obu ston i z obu dostal paralizatorem, jest inny film na ktorym gosc opowiada calosc akacji.
pickles
pickles
14.05.2009, 14:27:41
  • 1
Wybili szyby z obu stron.
gosciu1992
gosciu1992
14.05.2009, 19:43:48
  • -1
a ja powiem tak jakimś dresem nie jestem ale widziałem jak 2 policjantów dostaje becki w bramie i jedyna moja reakcja jaka zaistniała to "należało się im" . to tyle mam w dupie wasze minusy ale policja nadużywa swoich praw w każdy możliwy sposób dresów nie bronie bo ich tak samo nie lobię jak i policji
golebiow6
golebiow6
14.05.2009, 14:35:43
  • -1
no i bardzo dobrze, kretyn nie chciał wysiąść to oberwał
MVP
MVP
14.05.2009, 14:18:27
  • -1
e przepraszam... kontrola dokumentów to chyba nie jest jakaś skrajność? nikt nikomu nie każe się rozbierać, ani mu nie przetrzepuje domu. nie mógł po prostu pokazać prawa jazdy, dowodu rejestracyjnego czy tam czegoś jeszcze i sobie pojechać? NIE, bo on jest Obywatel i zna swoje prawa -.- jakby zatrzymali terroryste, który zna swoje prawa, a 2h później wysadziłby się w środku miasta to byłby wielki szum, że przecież go zatrzymali, ale "nie
  • 5
coldfusion
coldfusion
14.05.2009, 15:32:28
  • 0
Nieprawda. Nie uważam za stuprocentową prawdę ani tego co podają w TV ani tego co mówią w filmach na youtube. Prawda leży, jak zwykle - gdzieś po środku. Jednak wrzawa medialna podniesiona (w 2001r) w związku z "islamskim terrozryzmem" nie ma się nijak do rzeczywistego zagrożenia. W związku z tym uważam że coś z tymi terrorystami jest nie tak.
macz
macz
14.05.2009, 15:14:17
  • 0
@coldfusion

Moze i mamy, ale Ty nie lepiej. Nawet gorzej bo myslisz ze nie dajesz sie manipulowac, tymczasem w ten niby otwarty umysl ktos Ci wlal przez youtube konspiracyjna papke i nawet nie probujesz sie nad tym zastanawiac, tylko przyjmujesz wszystko co tam mowia za 100% prawde.
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >
  • Wykopujący (278)
  • Zakopujący (2)

Hity

tygodnia

Rolkarze na jezdni - niech Pani uważa!?
3404
Rowerzysta wymusza pierwszeństwo i szuka zaczepki
2379
Ropa najtańsza od prawie dwóch lat, a Obajtek obniża cenę tylko o kilka groszy
2270
Pan Stanisław opowiada dowcip o fizykach - Jeden z dziesięciu / 1 z 10
1806
Wystąpił o dopłatę unijną za swoją ziemię. Okazało się, że pobiera już ją wójt
1514
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #ciekawostki
  • #wydarzenia
  • #polityka
  • #technologia
  • #ekonomia
  • #rosja
  • #europa
  • #usa
  • #zainteresowania
  • #kultura

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl

Podróże

Gospodarka

Ukraina

Technologia

Motoryzacja

Sport

Rozrywka

Informacje

Ciekawostki