STAR 66 polski terenowy samochód ciężarowy
Opracowanie jego konstrukcji przez Biuro Konstrukcyjne Przemysłu Motoryzacyjnego w Warszawie oraz przygotowanie i uruchomienie jego produkcji przez Fabrykę Samochodów Ciężarowych w Starachowicach należy ocenić jako jeden z największych sukcesów naszego przemysłu motoryzacyjnego.
Baron_Al_von_PuciPusia z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 30
Komentarze (30)
najlepsze
Tutaj próbka możliwości.
Komentarz usunięty przez moderatora
niesamowity, ale osiągi i zużycie paliwa z poprzedniej epoki albo dalej
dziś kto ma sprawnego STAR-a i dużo nim jeździ pozbywa się z go z uwagi na wysokie zużycie paliwa
@willard: Pierwsze globalizacja, dwa nowinki jakie w kraju trudno byłoby załatwić. W produkcji silników to my nigdy chyba dobrzy nie byliśmy;]
@szymonl: najwyraźniej takie wtedy były możliwości.
- w prawo - 9125 mm.
- w lewo - 9150 mm.
Największy promień zawracania:
- w prawo - 9985 mm.
- w lewo - 9990 mm.
Czy to znaczy, że nie da rady po prostej jechać, no trochę szkoda...?