W Polsce i tak nikt by go nie chciał, bo ma przejechane ponad 270000 km. ;) Robi wrażenie choć przy zmianach biegów jedzie głównie w poślizgu. Ciekawe, jak często musi zmieniać opony. Generalnie autko nadaje się tylko do jazdy na wprost na idealnej nawierzchni. Na śniegu ciężko będzie nim ruszyć, a jak się omsknie noga na zakręcie nawet na dobrzej nawierzchni, to można skończyć w rowie.
@Dzemus: Kolega wyżej ma rację. Cx dla bolidów F1 wynosi ok 0.7-1.1, a przykładowo Cx Nissana GT-R wynosi 0.27 (im mniejsza wartość tym lepsza). Więc taki GT-R jest 3-4 razy bardziej opływowy niż bolid F1. Dlaczego ?...odpowiem pytaniem - wyobraźcie sobie co by się stało, gdyby w F1 pozwolono zabudować koła opływowymi nadkolami :D. Do tego dochodzi aerodynamika skrzydeł, które mają bolid dociskać itd itp...ogólnie bolid F1, może konkurować na wskaźnik
@Handy: Dlatego w ramach bezpieczeństwa VW nie produkuje standardowo golfów dwójek z silnikami o mocy 1150 KM. Ale dla pewności, w ramach ostrzeżenia, wyślę jeszcze Twoją wypowiedź do centrali firmy, żeby na przyszłość nie robili tak szybkich aut. Dobrze, że czuwasz.
Komentarze (195)
najlepsze
to są osiągi bolidu F1
0-100 km/h (0-62 mil/h) w 1,7 sek.
0-200 km/h (124 mil/h) w 3,8 sek.
0-300 km/h (186 mil/h) w 8,6 sek.