@bialy100k: na biegu jałowym turbina wielkości wiadra nie będzie się zbytnio kręcić, więc silnik z grubsza będzie działał jak wolnossący. Można założyć, że będzie to jakoś tak z 10% więcej niż 2.0 ABF.
Inną sprawą jest użycie wtryskiwaczy 1000ccm, zapewne nawet na najkrótszym czasie otwarcia będzie to zalewać silnik i tutaj można szukać gwałtownego wzrostu zużycia paliwa na biegu jałowym ;-) stawiam, że jakieś kolejne 30%.
ale co on pokazuje ten filmik że samochód na 4 pierwszych biegach stoi w miejscu ?? niech mi nmiekt nie pisze bzdur że to jedzie 2s do setki czy 3,6 do 200 bo to bzdura, ten samochód nie ma trakcji na żadnym biegu, nie ma szans aby osiągnął prędkość 100km/h w 2 sekundy, owszem koła się kręcą z taką prędkością ale samochód stoi praktycznie w miejscu, gdzieś nawet było wyliczenie które pokazywało
@zenonzima: A czy Ty wiesz co to znaczy ze silnik ma moc np. 200 KM ? To jest moc jaką posiada przy maksymalnych obrotach z maksymalnych otwarciu przepustnicy po osiągnięciu maksymalnej prędkości. np. jak 90 konnym TDikiem rozpędzasz się od 0 do 100 km / h to wcale tych 90 koni nie używasz chociaż nie wiem jakbyś w p!%!e dawał. Więc konie mechaniczne nie mają tutaj nic do rzeczy przy określaniu
Komentarze (195)
najlepsze
Inną sprawą jest użycie wtryskiwaczy 1000ccm, zapewne nawet na najkrótszym czasie otwarcia będzie to zalewać silnik i tutaj można szukać gwałtownego wzrostu zużycia paliwa na biegu jałowym ;-) stawiam, że jakieś kolejne 30%.
powiedzmy, że koło 15-17/100 można
nie
To mało ważne.