Gwoli wyjaśnienia Pillars of Eternity (wcześniej Project: Eternity) to gra sfinansowana społecznościowo (zebrali ponad 4 miliony dolarów). Odpowiedzialni są za nią twórcy takich gier jak m. in. Planescape: Torment (Chris Avellone), Arcanum (Tim Cook), Icewind Dale (Josh Sawyer) i wiele innych.
@zerodead: Do powiązanych wrzuciłem oficjalną stronę projektu z materiałami graficznymi. Nie spodziewałbym się fajerwerków graficznych, to powrót do klasyków - gra w starym stylu w nowym wydaniu. Avellone odpowiada m. in. za projektowanie towarzyszy, Sawyer tworzy od podstaw cały świat, a Tim najpewniej produkuje się przy mechanice. Pamiętaj też, że mimo iż osiągnęli tak wysoki wynik finansowania społecznościowego, to wciąż nie są fundusze porównywalne z wysokobudżetowymi produkcjami :)
Propos Baldur's Gate, marzy mi się prequel tej legendarnej trylogii, osadzonej w realiach czasów niepokoju, kiedy to został spłodzony główny bohater serii, najlepiej z systemem D&D znanym z tronu bhaala. Ehh, albo chociaż żeby dostać amnezji i zagrać wszystkie części BG od nowa...
Teraz zaczną się pojawiać kickstarterowe produkcje i zobaczymy, czy złapali nas na nostalgię i wydaliśmy kasę w błoto, czy może przyczyniliśmy się do stworzenia tytułów opartych o zasady, za którymi nam tęskno...
Gry tj. Wasteland 2, Broken Age, Star Citizen i w/w.
Specjalnie się zalogowałem, żeby wtrącić swoje 3grosze :D
Parę dni temu wróciłem do Baldur's Gate- tym razem Enhanced Edition- musiałem sporo się nagłówkować żeby wgrać dubbing i Fronczewskiego, ale naprawdę jest warto...
Po tylu latach tłuczenia w setki innych gier, przechodzeniu ich w kilkanaście godzin (może za wyjątkiem Mass Effect trylogii) wrócić do Baldura to jak cofnąć się w czasie i na nowo przeżywać to co się czuło jako dziecko... Cały klimat
Zastanawiałem sie czy tryb gry bedzie z pauzą jak w Baldurs - sprawdziłem: będzie :)
"combat will feel very similar to the combat in the Infinity Engine games, which used a "real-time with pause" system. In such a system, events between combatants occur simultaneously, but the player can pause the game at any time. The player selects and commands one or more of his or her party members to issue orders, ranging
@ZiobroV: Z każdą częścią gorzej - zgadzam się, ale tylko co do tego.
Narracja fabuły Morrowinda moim zdaniem była celowo skomplikowana i trudna do przyswojenia. Natłok informacji z czego 3/4 nie było do niczego potrzebnych, skomplikowany świat, niuanse polityczne, historyczne, plotki, domysły, szum informacyjny z którego bardzo ostrożnie wyłaniało się coś dużego. Dla mnie to było świetne, wczułem się, miałem wrażenie jakby to była namiastka jakiejś alternatywnej rzeczywistości. Szarej, jak każda
Nie grałem ale trailer bardzo mi się spodobał. Mam dość grafiki która może przysporzyć ataku epilepsji. Ładna prosta i nieprzekombinowana forma jest tym co podoba mi się najbardziej w grach wideo. Kiedy detali jest zbyt dużo i są one zbyt bujne i jaskrawe jak w japońskiej mandze, zaczyna boleć mnie od tego głowa :p Fajnie że ktoś jeszcze robi takie przyjemne dla oka gdy ;)
Komentarze (91)
najlepsze
@Kick_Ass:
@Onde:
Jak dadzą Piotra F. jako nawigatora to biorę w ciemno.
Mnóstwo informacji, łącznie z tłumaczeniami niemal wszystkich aktualizacji znajdziecie też tutaj: http://grimuar.pl/pillarsofeternity
To jedna z nielicznych gier, której produkcja jest bardzo dokładnie opisywana. Począwszy od projektowania towarzyszy, po tworzenie grafiki, mechaniki
Ja tam jestem
Gry tj. Wasteland 2, Broken Age, Star Citizen i w/w.
Parę dni temu wróciłem do Baldur's Gate- tym razem Enhanced Edition- musiałem sporo się nagłówkować żeby wgrać dubbing i Fronczewskiego, ale naprawdę jest warto...
Po tylu latach tłuczenia w setki innych gier, przechodzeniu ich w kilkanaście godzin (może za wyjątkiem Mass Effect trylogii) wrócić do Baldura to jak cofnąć się w czasie i na nowo przeżywać to co się czuło jako dziecko... Cały klimat
"combat will feel very similar to the combat in the Infinity Engine games, which used a "real-time with pause" system. In such a system, events between combatants occur simultaneously, but the player can pause the game at any time. The player selects and commands one or more of his or her party members to issue orders, ranging
Komentarz usunięty przez moderatora
Narracja fabuły Morrowinda moim zdaniem była celowo skomplikowana i trudna do przyswojenia. Natłok informacji z czego 3/4 nie było do niczego potrzebnych, skomplikowany świat, niuanse polityczne, historyczne, plotki, domysły, szum informacyjny z którego bardzo ostrożnie wyłaniało się coś dużego. Dla mnie to było świetne, wczułem się, miałem wrażenie jakby to była namiastka jakiejś alternatywnej rzeczywistości. Szarej, jak każda