Prezentacja silnika graficznego nowej generacji - SNOWDROP
Nie wiem, co robi większe wrażenie - światło dzienne dynamicznie przedostające się przez dziury po pociskach, drobiazgowa detekcja trafień w zależności od materiału, czy pełno drobiazgów, w których wręcz toną lokacje.
DeXteR25 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 158
Komentarze (158)
najlepsze
W skrocie Ps4 - D--y nie urywa. Niczym mnie nie zaskoczyla ani grywealnosc ani grafika gier. Na pewno bym nie kupowal juz konsoli tylko PC.
Coz exclusivy sa podstawa np. God of War.
No jak mam plazme42 cale i 200watowe glosniki ale nie podlaczam do niego pcta bo mi sie nie chce. Tez mam pada od xboxa ale dziala on tylko w grze. Uruchomic gre trzeba juz nq komputerze czyli trzeba sie ruszyc z
Ok gierki są może lepiej przetestowane na konsole niż
Na koniec i tak by się okazało, że rząd wyruchał cie na kasę ;)
Endzin to bedzie jak bedą prawdziwe slady kul, rykoszety, ruszające sie obiekty po trafieniu kulą, swiatło naturalne a nie jakies posrane bez odbić, bez dyfrakcji.
jak podłoga bedzie przypominała naturalną a nie lustrzane kafelki, jak ludzie bedą mieli normalne twarze a nie czarne podniebienia i dziwne zęby no i ruch ludzi
Jak już czepiamy się "migaczy" to może pójdźmy
Myślę że tekstury, rozdzielczość i szczegółowość tekstur, fauna i flora czy oświetlenie stoją już na wysokim poziomie. Czas na jeszcze większą interakcję z otoczeniem, fizykę cieczy i wykorzystane w większym stopniu efektów cząsteczkowych (lawiny, burze śnieżnie itd.) - dopiero to może wnieść gaming na wyższy level jak niegdyś havok w H-L 2.
Komentarz usunięty przez moderatora