@cofko: Moim skromnym zdaniem, pilota miękko płata, do latania takiego rekreacyjnego lepiej nadają się samoloty ultralekkie. Bo wydać $30k na Cessne to jedno ale koszty utrzymania - resurs czy paliwa lotniczego to już inna, bardzo droga kwestia. Bardzo przyjemnego ultralighta można kupić już za 100-150k zł. Co najważniejsze tankuje się zwykłą 95 a spalanie to około 15-20 litrów na godzinę przy prędkości przelotowej około 200km/h co już jest porównywalnym spalaniem z
Komentarze (9)
najlepsze
Zaznaczę na początku, że to nie jest mój film, ani tym bardziej nie mam licencji PPL(A).
25 tys. zł to przykładowy koszt samego szkolenia w aeroklubie, do tego dochodzi więcej wydatków...
Było kiedyś ciekawe AMA o tym: http://www.wykop.pl/link/1544915/ama-instruktorzy-samolotowi-czyli-jak-zostac-pilotem/ - najlepiej przeczytać ;-)