Wszystko fajnie i mniejsza o realistyczność tej rozsypki, bo wiadomo, programy do realnej symulacji odkształceń z uwzględnieniem wszystkich czynników są tak ciężkie, że większość graczy nie dałaby rady udźwignąć tego nawet w formie technologicznego dema, nie mówiąc o reszcie gry.
Sęk w tym, ze jak branża długa i szeroka, gry z dopracowanym jednym elementem kuleją w innych miejscach, więc skutek tej destrukcji może być taki, że każdy inny element rozgrywki będzie w
Patrzac na to ze najnowsze gry nie mozna odpalic w ultra nawet na 780gtx w 60 klatkach to sadze ze na zaimplementowanie wszystkich tych rzeczy na raz poczekamy do grafenu.
No faktycznie super fizyka, gdzie auto przy zderzeniach zachowuje się, jakby było z tytanu. Tu są normalnie wyglądające kraksy, w materiale sprzed 6 lat... W porównaniu z tym to, co jest w znalezisku, wygląda komicznie.
@otaq: Mam Burnout Paradise, mimo że to filmik z pre alpha to nadal zderzenia tam w żaden sposób nie są realistyczne. Chyba, że uznajesz za realistyczne lądowanie po wyskoczeniu z rampy na 15 metrów w górę i kontynuowanie wyścigu.
Komentarze (91)
najlepsze
Sęk w tym, ze jak branża długa i szeroka, gry z dopracowanym jednym elementem kuleją w innych miejscach, więc skutek tej destrukcji może być taki, że każdy inny element rozgrywki będzie w
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora