@BratProgramisty: Myślałem bardziej o podjazdach, tak agresywnie jadąc raczej daleko nie wyjedzie :D Chyba, że z rozpędu. Nie jestem znawcą off-roadu samochodowego jednak wydaje mi się, że gaz do oporu wiele nie wskóra :)
@InormandyI: Tak coś myślę, ze zwykła osobówka w takich okolicznościach przyrody jak te pokazane na filmiku radziłaby sobie znacznie lepiej. Wysoki środek ciężkości w ogóle mu nie pomaga w naginaniu po polnych płaskich drogach. Jak dla mnie to troszkę sztuka dla sztuki, ten silnik nie współgra z tym nadwoziem. Ale co ja się tam znam :)
Mam patrola - jestem ekspertem - prosze o pytania :)
;)
Swietne maszyny.
W Polsce dlubanych patroli jest masa. Od dlubanej serii, przez skyline'y , kilka amerykanskich v8 w benynie, klkadziesiat v8 w dieslu (6.2 i 6.5) o silnikach mietkow , beemek itd.. nie wspomne. Nawet swoja fajna benzyne mial.
@bigger: gowno sypane brokatem a jednak... http://www.youtube.com/watch?v=BWPZ6fGrgFU :) dlaczego na nive to już nie te czasy? chyba nie powiesz ze nivka w utrzymaniu jest chociażby podobna cenowo do vitary? jestem kompletnie zielony, stad moze takie trywialne pytania
Wygląda na fo że to jedynie 2WD... to raz. Dwa jazda bez kasków takim autem w takich warunkach to taka niby beztroska, pasy niby mieli, ale otwarte szybki = łapki na zewnątrz auta w chwili dachowanka...
Komentarze (53)
najlepsze
;)
Swietne maszyny.
W Polsce dlubanych patroli jest masa. Od dlubanej serii, przez skyline'y , kilka amerykanskich v8 w benynie, klkadziesiat v8 w dieslu (6.2 i 6.5) o silnikach mietkow , beemek itd.. nie wspomne. Nawet swoja fajna benzyne mial.
Wkladaja te starsze. Nie mialem okazji osobiscie kierowac skytrollem ;)
Z firm ogarnietych w temacie masz Fabryke4x4 i Karlowicza. No i kilka mniejszych warsztatow.
Koniecznie bene chcesz? Jak tak to bardzo fajnie jezdzi z benzynowym LSem
http://www.youtube.com/user/skydiver4x4/videos
Dla mnie i tak najlepszy jest diesel v8 6.5t. :)
Koszt takiej przerobki to jakies ~30tys za diesla v8, jakies ~50-80 za LSa