Kilka manewrów, gdzie mu się akurat udało, gdzie z nikim się nie zderzył. Nic specjalnego, szczególnie, że w wielu sytuacjach po prostu wyprzedzany nie miał szans na równą walkę.
Hamilton to cwaniaczek uważający się za najlepszego (daaaalekie od prawdy), któremu jak coś nie idzie, to ma łzy w oczach.
Ostatnio, gdy nie mógł wyprzedzić Hulkenberga w Korei w akcie desperacji przez radio pytał team o jakieś podpowiedzi - wprost bezcenne.
@clearconstance: Nie, nie pytał o KERS. Po prostu był w desperacji. Gdyby coś było nie tak, to inżynier wyścigowy sam się odzywa. Kiedy kierowca po prostu nie potrafi wyprzedzić innego, to pytanie "Any suggestions?" jest po prostu żałosne. Zresztą zespół właśnie tak to potraktował i po prostu przemilczał.
@mwitbrot: jpd... po co ja w ogóle z toba rozmawiam... Do ciebie pewnie to nie dotrze, więc wytłumaczę innym. Kierowcy czasami pytają się swoich inżynierów co mają poprawić na swoich okrążeniach, ponieważ zespoły prowadzą na bieżąco taki live timing ich telemetrii, tak więc jeśli kierowca pyta się swojego inżyniera wyścigowego co ma zrobić to znaczy że oczekuje porad odnośnie użycia np. KERSu, bo raczej nie pyta się jak ma jeździć skoro
Komentarze (5)
najlepsze
Hamilton to cwaniaczek uważający się za najlepszego (daaaalekie od prawdy), któremu jak coś nie idzie, to ma łzy w oczach.
Ostatnio, gdy nie mógł wyprzedzić Hulkenberga w Korei w akcie desperacji przez radio pytał team o jakieś podpowiedzi - wprost bezcenne.