Zmysł stratega w Total Annihilation
![Zmysł stratega w Total Annihilation](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_3XFueRonSufNBoXp1Ir8umHoVJ4xRqsY,w300h194.jpg)
Total Annihilation ukazał się we wrześniu 1997 r., czyli wielkimi krokami zbliżają się jego szesnaste urodziny. Przypominamy absolutnego klasyka świata RTS.
![gamefaction](https://wykop.pl/cdn/c3397992/gamefaction_fea6zgISzL,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 79
Total Annihilation ukazał się we wrześniu 1997 r., czyli wielkimi krokami zbliżają się jego szesnaste urodziny. Przypominamy absolutnego klasyka świata RTS.
Komentarze (79)
najlepsze
https://www.youtube.com/watch?v=7vMkZ-UKsCI - przykładowa bitwa
No i atomówka, mhhhhhh
Komentarz usunięty przez moderatora
W StarCrafcie jest sporo strategii, bo każda jednostka jest inna i ma swoje zadanie w grze; gra nie sprowadza się do "zrobienia 100 robotów szybciej niż przeciwnik" - nie ma zresztą 50 typów robotów, który każdy jest taki sam - rasy są inne, inaczej się nimi gra i chcą osiągnąć nieco inne krótko i średniookresowe cele. W TA strategii praktycznie NIE MA, choćby pisał o tym jak najbardziej zacietrzewiony fan.
Zresztą teksty, że w TA ważna jest zarówno "ekonomia jak i sterowanie jednostkami" jest po prostu śmieszne, bo tak jest w każdym RTSie, ale ktoś kto jest lamusem, myśli że odkrył prawdy objawione. W takim Red Alert 2, też było micro (czyli zarządzanie jednostkami) i macro (czyli zarządzanie ekonomią), tylko, że nikt nie twierdzi, iż była to gra wybitna. W przeciwieństwie do fanów TA - gry fenomenu - gry która niby jest dobra, ale dziwnym trafem nikt w nią nie gra; gry której tryb multi opisuje tyle osób - ale nikt nie spróbował.
StarCraft
W tej grze ciężko znaleźć choćby dwie jednostki, mające takie samo przeznaczenie, skuteczność i w ogóle nadające się do tego samego zadania.