Legalność radarów pod znakiem zapytania
"Bardzo łatwo udowodnić, że nie mam racji. Wystarczy jak np. p. Sokołowski publicznie w towarzystwie mediów zademonstruje w jaki sposób konstrukcja np. miernika Iskra-1 umożliwia jednoznaczną identyfikację. (...) nie da się pokazać czegoś czego urządzenie nie potrafi."
Anacron z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 64
Komentarze (64)
najlepsze
Byc moze ktos powinien temu panu kupic bilet do kina aby sobie obejrzal filmy amerykanskie o tym jak sie to robi w USA:
https://www.youtube.com/watch?v=Ga4AGttiQSw
P.S. Moim pierwszym samochodem w USA byl czarny Trans Am (350 KM) - czyli dokładnie to czym jezdil "bandit". "Świniaki" (tak sie mowi
-Bardzo łatwo udowodnić, że nie mam racji. Wystarczy jak np. p. Sokołowski publicznie w towarzystwie mediów zademonstruje w >jaki sposób >konstrukcja np. miernika Iskra-1 umożliwia jednoznaczną identyfikację. Nic trudnego mogłoby się zdawać, jednak >problem w tym, że nie da się >pokazać czegoś, czego urządzenie nie potrafi. Przypomnę także, że jesteśmy w posiadaniu >protokołu badań Iskry z GUM, w którym wyraźnie >napisano, że takową identyfikację umożliwia jedynie
Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9.11.2007 §10 pkt. 1:
" Konstrukcja i wykonanie przyrządów powinny zapewniać identyfikację pojazdu, którego prędkość jest kontrolowana"
Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 20.01.2004 §13 pkt. 1:
Konstrukcja przyrządu radarowego powinna umożliwić identyfikację pojazdu, którego prędkość jest mierzona
https://dl.dropboxusercontent.com/u/19673278/ISKRA/D20071663.pdf
https://dl.dropboxusercontent.com/u/19673278/ISKRA/DU20040150129.pdf
A policja sie po prostu błaźni nie czytajac instrukcji obslugi i generując mandaty w ten sposób, co w teorii powinno byc karane
@Tamerlan: Ha, ha. Bo potrafi zmyślać trzy po trzy zgodnie z wymogami tej profesji aby "władza" wyglądała na mądrą?
Goebbels tez byl dobry w tym co robił kiedy opisywał wspaniale zwycięstwa wielkiej armii nad bolszewikami, na przykład zanim sobie strzelił w łeb.