3-letnia dziewczynka padła ofiarą reklamy uruchamiając konsolę Microsoftu
Jak widać Microsoft preferuje większy zysk z reklam niż zachowanie zdrowia psychicznego dzieci.
gamefaction z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 117
Jak widać Microsoft preferuje większy zysk z reklam niż zachowanie zdrowia psychicznego dzieci.
gamefaction z
Komentarze (117)
najlepsze
Może to i dla niej lepiej.
PS. Kolega grafik miał kiedyś podobną sytuację - przez przypadek włączył przy małej córce swojej siostry podobne zdjęcie. Mała się wystraszyła więc chłop posadził ją przed komputerem, wziął zdjęcie jakiegoś dzieciaka i na szybkości przerobił w photoshopie na "upiorne" tłumacząc młodej, że to wszystko to tylko sztuczki komputerowe i niczego takiego w rzeczywistości nie ma. Efekt? Młoda ma j?#!ne od tej pory
oczywiscie, masz racje. bez ironi.
@zupakalafiorowa: Mój kolega ma siostrę. Ta kobieta ma męża i dziecko (córkę). I właśnie ta mała dziewczynka zobaczyła to zdjęcie na monitorze u mojego kumpla.
Mój kumpel to dla niej wujek, ona dla niego to siostrzenica.
Zupełnie nie rozumiem jak to się stało, że agresja, mord, całe gówno z horrów jest stawiane na równi jako zagrożenie dla dziecięcej psychiki z widokiem np. cycków czy nawet genitaliów. Może
Komentarz usunięty przez moderatora
Idźcie w p??# z tym populizmem.
BTW: na całym świecie w całej historii świata dzieci przeżywały wojny, uczestniczyły w katastrofach naturalnych i nienaturalnych, widziały śmierć bliskich - i wyrastały na ludzi zdrowych psychicznie. Teraz jakieś dziecko zobaczyło obrazek i wrzeszczycie że MS nie dba o zdrowie psychiczne dzieci. To jest wyolbrzymienie
@ZielonyBeret: Rzecz w tym, że MS najwyraźniej woli się skupić na robieniu kasy zamiast na dbaniu o klientów. Najwyraźniej, żeby przyspieszyć kasowanie reklamodawców za emisję, zrezygnowano całkowicie z tagowania wiekowego reklam. Za coś takiego należy im się solidny klaps - najlepiej finansowy