1. Nie jak 95% pozostałych pilotów, bo podejście do lądowania to ZUPEŁNIE inna bajka, niż niski przelot (low pass). Zupełnie inna.
2. Nie przy prędkości BLISKIEJ prędkości dźwięku, tylko przy przekraczaniu tejże prędkości.
3. Duża i mała wysokość zmienia wiele - na dużej wysokości każde wahanie drążka czy turbulencja to zmiana wysokości góra o kilka procent, tutaj - kilkadziesiąt do kilkuset.
Komentarze (79)
najlepsze
uśmiech na weekend dla was=> :)
Popisowym numerem było zapalanie czubków drzew gazami wylotowymi z silników.
A więc lot nad w miare płaska powierzchnią (woda) to raczej dla nich cienizna :)
To nie jest trudne, to jest ryzykowne i w ciekawym miejscu :)
1. Nie jak 95% pozostałych pilotów, bo podejście do lądowania to ZUPEŁNIE inna bajka, niż niski przelot (low pass). Zupełnie inna.
2. Nie przy prędkości BLISKIEJ prędkości dźwięku, tylko przy przekraczaniu tejże prędkości.
3. Duża i mała wysokość zmienia wiele - na dużej wysokości każde wahanie drążka czy turbulencja to zmiana wysokości góra o kilka procent, tutaj - kilkadziesiąt do kilkuset.
4. To nie chmura, tylko stożek
http://www.youtube.com/watch?v=--_RGM4Abv8