Dlaczego sprzedawcy w polskich sklepach są tacy słabi?
Chamski, nieprzygotowany, złośliwy, nieprofesjonalny... . Tylko 49 proc. proponuje wypróbowanie/przetestowanie produktu, a zaledwie co trzeci pomaga przy podjęciu decyzji o zakupie. Tak przynajmniej wynika z analiz firmy Daymaker. Dlaczego w handlu mamy tak kiepską obsługę?
miki4ever z- #
- #
- 26
Komentarze (26)
najlepsze
już idę ;)
Po czym odchodząc dwa kroki w twoją stronę nadal coś sprzedawczyni, sprzedawcy tłumaczy. Ty stoisz jak idiota z towarem w ręku i czekasz z 6 sekund na sprzedawcę a on cię olał
@bledzioch: Kiedys myslalem, ze to jest wszystko przez PRL i
Komentarz usunięty przez moderatora
@Bunkov: sprzedawca z pięcioletnim doświadczeniem powinien rozróżniać cebulaków i inne typy klienka na pierwszy rzut oka i dostosowywać do tego sposób obsługi. Mnie najbardziej irytują sytuacje, kiedy wiem dokładnie, czego chcę i zadaję konkretne pytanie typu "czy to jabłko jest świeże?" , a w odpowiedzi słyszę demonstrację profesjonalizmu poprzez wytykanie klientowi rzekomej niewiedzy w stylu "to nie jest jabłko, to jest papierówka".
U nas unia i przepisy skarbowe nam to uniemozliwiaja. Tak samo zabijaja male przedsiebiorstwa a korporacje rzadza.
Zaden patriota na to by nie pozwolil.