Dobrze, że nie walił w małą osobówkę, tylko uciekał na bok. Zupełnie przeciwnie niż polscy tirowcy (wg ostatniej afery w której uczono kierowców tirów, że mają walić w osobówki, bo są znacznie poniżej).
Dziwna sprawa. W ciężarówkach zazwyczaj spadek ciśnienia w układzie hydraulicznym powoduje zaciśnięcie klocków hamulcowych (odwrotnie w osobówkach). To albo tutaj była jakaś inna przyczyna, albo ciśnienie zamiast spaść, podniosło się :D
Co do spadku ciśnienia w układzie hamulcowym, za sprężarką znajduje się wieloobwodowy zawór zabezpieczający. Ma on za zadanie kolejno napełniać układy hamulcowe (hamulec osi przedniej tylnej, ręczny, hamulec naczepy....) i zabezpieczać je podczas nieszczelności. Np w układzie mamy 9bar robi nam się dziura w układzie hamulca nożnego spada ciśnienie ale zawór zabezpieczający zamyka obwody przy ciśnieniu mniejszym jak 5 bar i układ może działać kierowca
Bardzo dobra reakcja. Ominął najbardziej narażonych i j#@#ł się w wywrotkę, której kierowca nie odniósł zapewne większych obrażeń. Brawa dla opanowanego kierowcy.
@malolat: instalacja przeglądarki obsługującej flash (np. Opera Mobile) + instalacja pakietu flash (tylko z nieoficjalnych źródeł, ostatnio usunięty z Google Play)
Komentarze (110)
najlepsze
Co do spadku ciśnienia w układzie hamulcowym, za sprężarką znajduje się wieloobwodowy zawór zabezpieczający. Ma on za zadanie kolejno napełniać układy hamulcowe (hamulec osi przedniej tylnej, ręczny, hamulec naczepy....) i zabezpieczać je podczas nieszczelności. Np w układzie mamy 9bar robi nam się dziura w układzie hamulca nożnego spada ciśnienie ale zawór zabezpieczający zamyka obwody przy ciśnieniu mniejszym jak 5 bar i układ może działać kierowca
Komentarz usunięty przez moderatora