Proszę o wykopanie dla przestrogi przyszłych właścicieli sprzętu ASUS.
Kupiłeś laptopa ASUS? Naprawa gwarancyjna w serwisie w Warszawie to droga przez mękę
Dla zainteresowanych
Naprawa gwarancyjna jest w realizacji od 06.12.2012, kiedy to sprzęt został wysłany do naprawy gwarancyjnej w serwisie ASUS w Warszawie, ul. Postępu z prawdopodobnie wypalonym zasilaczem.
Po upływie czasu przewidzianego do wykonania naprawy gwarancyjnej zostałem poinformowany 08.01.2013, że sprzęt posiada usterki nie objęte gwarancją. Gwarant niejasno tłumaczył fakt zaginięciem karty gwarancyjnej, w związku z czym zwróciłem się do sprzedawcy o wydanie dowodu zakupu (faktura VAT), co niezwłocznie przesłałem do serwisu ASUS.
Po upływie około dwóch miesięcy, korespondując z przedstawicielem serwisu ASUS, p. Mariuszem L. otrzymałem informację, że sprzęt został uszkodzony podczas transportu przez firmę KURIERSKĄ UPS, zatrudnioną przez gwaranta.
W wyniku uszkodzenia został sporządzony protokół szkody z uzasadnieniem "nadawca nie zastosował wystarczającego zabezpieczenia towaru na czas transportu".
Jeśli zapakowanie laptopa w oryginalny karton Poczty Polskiej przeznaczony do wysyłki oraz zawinięcie w folię bąbelkową jest zdaniem gwaranta niewystarczające to należałoby sprzęt komputerowy zawijać w pierzynę lub w kopkę siana na czas transportu, korzystając z usług przewoźnika firmy UPS POLSKA.
Pragnę zauważyć, iż zdjęcia wykonane przy przekazaniu laptopa przez UPS do ASUS są kompromitujące w/w firmy, oczywiście nieprawdziwe.
Nawet zwykły śmiertelnik zauważy, że pudełko jest nieuszkodzone a laptop został poważnie uszkodzony, z połamaną obudową włącznie. CHYBA ROZLECIAŁ SIĘ ZE STAROŚCI.
Gwarant wycenił usługę jako nie objętą gwarancją na kwotę 797,99 zł + usługa 228,17 zł.
Zarówno SERWIS ASUS jak i firma kurierska UPS pominęły fakt, iż naruszyły art. 781 KC i art. 788 KC, co pociągnie za sobą złożenie pozwu w celu przeprowadzenia postępowania cywilnego.
uszkodzenie obudowy powstałe rzekomo w kartonie w stanie nienaruszonym
list przewozowy naklejony na już istniejący, kod kreskowy podklejony taśmą
Masz problem z serwisem ASUS? Czekam na informacje, tel. 667004632, mail tubus1995@o2.pl
Proszę o wykopanie dla przestrogi przyszłych właścicieli sprzętu ASUS.
Dzięki za uwagę, pozdrawiam wszystkich wykopowiczów
Marek
Komentarze (88)
najlepsze
Poczta by tego nie przyjeła nawet, nie może nic latać w środku. A kurier to kurier, jebnie paczke gdzieś na pake i jazda, wszystko się wala z tyłu
tak to wygladało:
http://naforum.zapodaj.net/images/fa342f7679eb.jpg
Wg mnie każdy kto ma ze 3 sprawne zwoje mózgowe uznałby takie zapakowanie za niewystarczające.
Taki oryginalny karton Poczty Polskiej rzeczywiście sprawia, że przesyłki są niezniszczalne. Jest on przecież wykonany z kevlaru, i ma żyroskopowy system stabilizacji zawartości. Dodatkowo ma on certyfikat IP69k gwarantujący, że może być używany do przewozu ładunków na zewnątrz łodzi podwodnych a wojska NATO używają go do ochrony przed rakietami balistycznymi z głowicą jądrową.
takie uszkodzenia są możliwe przy tak kiepskim zabezpieczeniu laptop przez Ciebie
ja naprawiałem swojego ASUSa na gwarancji i wszystko było w porządku
Moja rada: zachować oryginalne pudełko + styropiany / wytłoczki tekturowe.
U mnie działa to od wielu lat -- ostatnio wysyłałem do naprawy: ASUS Eee i ekspres ciśnieniowy Zelmer.
Przesyłki