@Sudokuu: I dlatego takie mapy mają w nazwie tag PF (Press forward) + dodatkowo często pisze na starcie żebyś sie nie przemęczył zgadywaniem że trzeba tylko gaz cisnąć :P
No i nikt mi nie powie że teraz gry nie są zbyt łatwe, tylko gaz i zero myślenia. Nie to co kiedyś.
A tak serio, ciekawi mnie jak się robi takie mapy, im dalej tym dłużej chyba testy trwają bo trzeba cały początek przejechać aby zachować ciągłość. Swoją drogą, widać fizyka jazdy w TM nie zawiera absolutnie żadnych losowych zmiennych bo inaczej "tor" jazdy rozjechał by się po pewnym czasie. Nawet jakichś
A tak serio, ciekawi mnie jak się robi takie mapy, im dalej tym dłużej chyba testy trwają bo trzeba cały początek przejechać aby zachować ciągłość.
@m_i_n: Ja to bym widział tak, że koleś miał jakiś skrypt do zapisania aktualnej pozycji i prędkości pojazdu, potem coś grzebie w mapce i przywraca tą ostatnią pozycję.
Pamiętam jak kiedyś grałem w Trackmanię Nations dołączoną do mojej karty graficznej, później, jak już miałem internet, grałem w internecie, klany i te sprawy, wyszła Trackmania Nations Forever, w to już grało się godzinami z kolegami. Pamiętam tmpl.info, pamiętam jak robiłem trasy i stawiałem serwer, ludzie grali a tylko ja znałem ukrytą metę, nie zawsze to przechodziło bo był tryb spectacor, gdzie każdy mógł oglądać twój przejazd, trzeba było wyczajać czy nikt
Komentarze (99)
najlepsze
A tak serio, ciekawi mnie jak się robi takie mapy, im dalej tym dłużej chyba testy trwają bo trzeba cały początek przejechać aby zachować ciągłość. Swoją drogą, widać fizyka jazdy w TM nie zawiera absolutnie żadnych losowych zmiennych bo inaczej "tor" jazdy rozjechał by się po pewnym czasie. Nawet jakichś
@m_i_n: Ja to bym widział tak, że koleś miał jakiś skrypt do zapisania aktualnej pozycji i prędkości pojazdu, potem coś grzebie w mapce i przywraca tą ostatnią pozycję.