Największe wpadki z DRM. Jak wydawcy utrudniają życie graczom?
Człowiek chciałby dobrze i uczciwie, a nie zawsze może. Przekonać się mogą o tym najczęściej gracze którzy borykają się od czasu do czasu z produktami nie do końca przyjaznemu swemu nabywcy. Oto subiektywny przegląd największych zmór spod znaku DRM.
Migfirefox z- #
- #
- #
- #
- #
- 41
Komentarze (41)
najlepsze
Za to nienawidzę usługi Games for Windows LIVE. ZAWSZE z tym miałem jakieś problemy. Wyobraźcie sobie moje zdenerwowanie, gdy kupiłem
W kilka posiadanych przeze mnie oryginałów nie dało się grać przez DRM. Raz wystarczyło przeinstalować Windowsa, żeby gry nie dało się aktywować (bo jest już aktywowana na INNYM
źródło
Wcześniej wystarczyło się raz zalogować na kliencie i przez 30 dni dało się bezproblemowo grać offline. Teraz już zawsze trzeba być zalogowanym. Do tego od czasu nieszczęsnego patcha występują różne problemy z wydajnością co może niestety być spowodowane jakimiś gównianymi zabezpieczeniami. Ludzie
Instalacja Maxa Payna 3 też była utrudniona, bo wersja pudełkowa nie umożliwiała instalacji z jakiegokolwiek źródła cyfrowego (steam? własny downloader?), a zmieniłem płytę główną i nie