Ludzie dostają dokładnie to, co chcą. To, że autor chce inaczej oznacza, że jest w mniejszości i nie potrafi się z tym pogodzić. Albo dostał kiedyś otwieranymi drzwiami bagażnika w głowę i mu się pomieszało coś.
Serio, jaki jest plus bagażnika otwieranego na bok w porównaniu z klapą? Bo jak otworzysz klapę do góry, to chociaż deszcz Ci na łeb nie pada.
:) autor niestety zdaje się żyć poza granicami obserwowalnego Wszechświata :)
Panie autorze! Ludzie mocno przepłacają za MacBooki nie dlatego, że to świetne laptopy! Są po prostu ładne i prestiżowe.
Ogromny sukces sprzedażowy drogiego, ale będącego wręcz synonimem beznadziejnych właściwości terenowych i bardzo marnych na drodze BMW X6 powinien otworzyć Panu oczy.
Ludzie mocno przepłacają za MacBooki nie dlatego, że to świetne laptopy! Są po prostu ładne i prestiżowe.
@atomowy_zenon: Właśnie z tego Złomnik kpi w tym tekście, ludzie dali się omamić marketingowemu p!$#$@!eniu i zamiast realnych, mierzalnych walorów jak zdolność terenowa czy praktyczne wnętrze, kupują iluzoryczne czynniki jak "prestiż", modę i uczucie bycia na czasie. A wszystko to znika po kilku latach, crossoverowa szajba się skończy, a marketingowcy ubzdurają sobie co
@Sepang: ale powiedz mi jedna rzecz. Ale szczerze. Co Cię obchodzi na co inni wydają pieniądze? Ktoś może sobie kupić Ferrari tylko po to, żeby sobie popatrzeć jak stoi w jego garażu i juz. Nie będzie nim jeździł po torze, a na zakupy i będzie jadł hot doga ze stacji stawiając kubek z kawą na dachu.
k%$$a jak mnie drażnią ludzie, którzy nazywają innych "lemingami", a jestem w 100% przekonany,
Komentarze (8)
najlepsze
Serio, jaki jest plus bagażnika otwieranego na bok w porównaniu z klapą? Bo jak otworzysz klapę do góry, to chociaż deszcz Ci na łeb nie pada.
Panie autorze! Ludzie mocno przepłacają za MacBooki nie dlatego, że to świetne laptopy! Są po prostu ładne i prestiżowe.
Ogromny sukces sprzedażowy drogiego, ale będącego wręcz synonimem beznadziejnych właściwości terenowych i bardzo marnych na drodze BMW X6 powinien otworzyć Panu oczy.
Pieniądze
@atomowy_zenon: Właśnie z tego Złomnik kpi w tym tekście, ludzie dali się omamić marketingowemu p!$#$@!eniu i zamiast realnych, mierzalnych walorów jak zdolność terenowa czy praktyczne wnętrze, kupują iluzoryczne czynniki jak "prestiż", modę i uczucie bycia na czasie. A wszystko to znika po kilku latach, crossoverowa szajba się skończy, a marketingowcy ubzdurają sobie co
k%$$a jak mnie drażnią ludzie, którzy nazywają innych "lemingami", a jestem w 100% przekonany,