@Szybkowolny: tez sie zastanawiam, bo nigdy nie widziałem, ani takich szybkich pociagów, ani takich ładnych torów. No i nie słychac tego stukotu kiedy pociąg przejeżdża przez łączenie torów.
@Szybkowolny: Z pewnością to nie jest Polska. Stawiam raczej na Austrię i szkolenie polskich maszynistów z IC na lokomotywy ES64U4 (stąd w kabinie język polski).
@anas_lex: Wyobraź sobie, że masz sam silnik, który rusza spod świateł. To jest sam "silnik" pociągu. Pociągi pasażerskie ważą dajmy na to do około 600 ton. Towarowe potrafią ważyć kilka tysięcy ton. To jest kilkudziesięciokrotność wagi samego elektrowozu. To ma taki nadmiar mocy...
@owocliczi: Jak to skąd? Polacy od lat są skazani na syfiaste PKP więc nie dziw się, że są zafascynowani szybkimi i nowoczesnymi pociągami/elektrowozami.
@scape: Nieprawda, jest mnóstwo amatorów maszyn, które jeżdzą akualnie w Polsce :) Jakieś symulatory jazdy, eurotruck simulator pobija rekordy popularności... Coś musi być na rzeczy.
na pusto to pójdzie, dajcie mu 40 wagonów, nie rozpędzi się bo mu braknie odległości do zahamowania. ps wychowałem się obok bocznicy kolejowej, nie raz widziałem jak taki EU08 z lat '70 przyspiesza, dla mnie ten Taurus to żadna nowość, kilkanaście razy jechałem ICE, ale dla tego maszynisty to "porsie" jak całe życie jeździł max 75 km/h
Komentarze (84)
najlepsze
Gdzie oni to testowali ?
Tiry na pociągi!
To on ma ok. 12 sekund do sety?
Komentarz usunięty przez moderatora