10. Mam pomysł na grę, którą Techland mógłby zrealizować bo robił już podobne. Ta gra to coś jak Dead Island czy Project Hell ale dużo lepsza bo zabijamy piekielne, komunistyczne zombi a więc trzy kreatury w jednym!!!
Lucyfer znudził się piekłem i postanowił zawładnąć światem sprowadzając na nas Apokalipsę. W tym celu przywrócił do życia najgorszych komunistów bo któż inny nadawałby się lepiej do tego celu niż bestie w ludzkiej skórze, którym
@Maci0r: Nad nowym DI. Szczerze wam powiem, że jak nie lubie grac ogólnie w FPP (takie gry poprostu mnie nie kręcą) to W DI: Riptide sie wciągłem. Spędziłem nawet 2 dni w firmie grając/testując grę. Po paru chwilach zapomniałem że testuję i poprostu zacząłem się świetnie bawić. Taką pracę to ja rozumiem :)
"meshowanie" jest to poprostu budowanie geometrii levelu. Teraz najczęściej odbywa się to przez układanie gotowych klocków (tak dokładnie, jak LEGO) i nadawanie im odpowiednich kształtów.
1. jest to podobne do układania klocków Lego. Dostajesz assety, czyli takie klocki i z nich składasz lokacje. Bardzo pracochłonna, wymagająca natchnienia, świetna zabawa :D. Do takiej pracy używa się edytorów do silników takich jak Unreal, Chrome... itp. Unreal'a można sobie ściągnąć za free z sieci:
Jak to jest, czy takie firmy ciągle poszukują pracowników, czy może jest już aż tyle chętnych i uzdolnionych, że trzeba być na prawdę wybitnym, by się tam dostać?
Pytam, bo jeszcze trochę życia przede mną i możliwe, że taki kierunek okazałby się odpowiedzią i dobrym połączeniem potrzeby zarobienia oraz jako takiej słabości do gier.
@ifenix: Unreal jest bardziej do ludzi, więc przygodę z silnikami polecam zacząć od niego. Chrome jest raczej już dla wyjadaczy. Taki kolejny poziom wtajemniczenia :). Jeżeli jednak chciał byś nauczyć się Chrome, polecam zacząć od akademi Techlandu. Tutaj, też prosta droga do pracy u nas :)
1) nad Bulletem pracowało cos około 50 osób + pod koniec sporo pomocy od EA (optymalizacja + paru grafików do ogarnięcia tego co wiadomo było że nie zdążymy).
@plemnik_w_piwie: ostatnio nie mam na to ani weny ani czasu. Ale nasi Level Designerzy są bardzo twórczy. Nie zdradzę ani jednego takiego jaja. To by popsuło zabawę. Szukajcie a znajdziecie
Komentarze (429)
najlepsze
Lucyfer znudził się piekłem i postanowił zawładnąć światem sprowadzając na nas Apokalipsę. W tym celu przywrócił do życia najgorszych komunistów bo któż inny nadawałby się lepiej do tego celu niż bestie w ludzkiej skórze, którym
1) Chce Ci się później grać w to co pomagałeś tworzyć?
no właśnie o co chodzi z tą weryfikacją?
W bulletstorma grałem sporo, w DI tez sie zanosi ze sobie jeszcze pogram. Jednak np w GoW już średnio mi sie chciało
1. Jak to się robi ? W jakimś programie ?
2. Jak dużo czasu to zajmuje ?
3. Umiesz rysować ?
1. jest to podobne do układania klocków Lego. Dostajesz assety, czyli takie klocki i z nich składasz lokacje. Bardzo pracochłonna, wymagająca natchnienia, świetna zabawa :D. Do takiej pracy używa się edytorów do silników takich jak Unreal, Chrome... itp. Unreal'a można sobie ściągnąć za free z sieci:
Pytam, bo jeszcze trochę życia przede mną i możliwe, że taki kierunek okazałby się odpowiedzią i dobrym połączeniem potrzeby zarobienia oraz jako takiej słabości do gier.
2. Chciałbym zająć się projektowaniem poziomów, od czego zacząć, co polecasz ?
2)Ile osób jest konkretnie odpowiedzialnych w Techlandzie nad animowaniem?
3) czy jest możliwość pokazania siatki?
http://s1.pokazywarka.pl/bigImages/1887566/6721725.jpg
1) nad Bulletem pracowało cos około 50 osób + pod koniec sporo pomocy od EA (optymalizacja + paru grafików do ogarnięcia tego co wiadomo było że nie zdążymy).
2) Powiem krótko. Animatorów potrzeba od