Proces powstawania reklamy, czyli jak się robi cyfrowe jeże? Na przykładzie reklamy Volksvagena. gugas gugas z youtube.com dodany: 12.03.2013, 11:46:22 # zainteresowania# jeze# reklama# ciekawostki# rozrywka 44
yosemitesam yosemitesam 12.03.2013, 12:48:54 44 U nas powinni puszczać reklamy golfa z początku lat 90. Na egzemplarze z tamtego okresu jest ciągle największy popyt;)
Tkacz_aluzji Tkacz_aluzji 12.03.2013, 12:56:24 8 @yosemitesam: Reklama szeptana jest widać wystarczająco efektywna. ;)
e.....m konto usunięte 12.03.2013, 21:24:17 2 @Tkacz_aluzji: jak to mówią, wysoka jakość broni się sama :)
loczyn loczyn 12.03.2013, 16:18:11 30 Siedzę w czymś takim, zrobić większy Wykop z takimi ciekawostkami?
loczyn loczyn 12.03.2013, 16:36:27 31 @zakopywywacz: To jest kula z której "ściągasz" HDRI teksturkę. http://www.trinity3d.com/images/dosch/hdri_hdrfinishv1/Red-DH-HF1-01.jpgNastępnie w programie do 3D wstawiasz kopułę która okala obiekt który chcesz wyrenderować dzięki temu wydaje się jak by ten obiekt był tam wtedy, coś jak tu:http://www.doschdesign.com/images2/Red-DH-EH-4.jpgDzięki temu te jeżyki wyglądają jak by tam rzeczywiście były bo "zbierają" rzeczywiste światło z otoczenia, a nie ustawione przez człowieka.Inne przykłady: http://www.cadsoftwaredirect.com/images/Red-DH-SK-5e.jpghttp://3dnews.files.wordpress.com/2012/04/3d-hdri.jpg?w=589&h=438To "podstawa" łączenia materiału z kamery z CG.
zakopywywacz zakopywywacz 12.03.2013, 16:33:25 9 @loczyn: To wytłumacz po co się stosuje tą kule srebrną proszę.
G.....y konto usunięte 12.03.2013, 19:05:46 1 Nie prościej byłoby po prostu użyć prawdziwych jeży? : P
ZimnyKruk ZimnyKruk 12.03.2013, 19:25:31 via Android 11 @Groteskowy: musiałyby to być jeże po szkole teatralnej:)
gugas gugas 12.03.2013, 19:54:39 0 @Groteskowy: prawdziwe jeże w takiej ilości naraz by się pozabijały :]
shadowsof2 shadowsof2 12.03.2013, 17:23:26 1 Nie zdawałem sobie sprawy, ile pracy kosztuje zrobienie czegoś takiego. Teraz będę inaczej patrzył na projekty tego typu.
Komentarze (44)
najlepsze
Następnie w programie do 3D wstawiasz kopułę która okala obiekt który chcesz wyrenderować dzięki temu wydaje się jak by ten obiekt był tam wtedy, coś jak tu:
http://www.doschdesign.com/images2/Red-DH-EH-4.jpg
Dzięki temu te jeżyki wyglądają jak by tam rzeczywiście były bo "zbierają" rzeczywiste światło z otoczenia, a nie ustawione przez człowieka.
Inne przykłady: http://www.cadsoftwaredirect.com/images/Red-DH-SK-5e.jpg
http://3dnews.files.wordpress.com/2012/04/3d-hdri.jpg?w=589&h=438
To "podstawa" łączenia materiału z kamery z CG.