Odstąpienie od umowy w electro.pl - ku przestrodze
Napisałem ten wykop bo sklep electro.pl skutecznie od ponad dwóch tygodni blokuje moją negatywną opinię na opineo, a na ceneo w ogóle nie mogę jej dodać. Myślę, że potencjalni klienci tego sklepu powinni o tym wiedzieć.
w.....t z- #
- #
- 239
Komentarze (239)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Skoro nie chciales odstapic, to o co sie pienisz?
A ton to sam juz dawno powinienes zmienic, bo od poczatku rzucasz oskarzenia, na ktore nie masz
Jedyna osoba, marnujaca czyjs czas, jestes tutaj ty. Prezentujesz postawe typowego pieniacza i nic wiecej. Moje przekonanie o nieomylnosci? Zachwiane? Pocisneli ci praktycznie wszyscy komentujacy, a ty dalej brniesz w swoje wymysly.
Po pierwsze wyślij poleconym oświadczenie o odstąpieniu na odległość. Zachowaj dowód nadania na poczcie. Oświadczenie musi być w formie pisemnej, wzór masz np. tutaj: http://konsument.um.warszawa.pl/zalaczniki/o-wiadczenie-o-odst-pieniu-od-umowy-zawartej-na-odleg-o
Po otrzymaniu przez electro Twojego pisma masz 2 tygodnie na odesłanie zmywarki. Musisz to zrobić. Niestety, na własny koszt.
Oni po otrzymaniu towaru mają bezwzględny obowiązek zwrotu kasy w terminie 2 tygodni na podane przez Ciebie konto.
2) Bzdura. Przechodzi na przewoźnika. Poczytaj przepisy, pogooglaj.
1) "Otrzymałeś w stanie w jakim otrzymałeś" - otrzymał zmywarkę nową, w oryginalnym opakowaniu, obłożoną styropianami, ofoliowaną, z plombami, nieużywaną. Chce odesłać w opakowaniu zlepionym taśmą, używaną, z wodą w środku, itd. Pomyśl co piszesz.
2) Skąd pomysł, że odpowiedzialność przy wysyłaniu przechodzi na przewoźnika? Jest dokładnie odwrotnie, sklepy ponoszą pełną odpowiedzialność za działania kuriera, tak samo i klient ponosi taką
Ech, trzeba było siedzieć na wykopie cały dzień jak radziła mama..
@AnanasX: Zapamiętać:
Zgodnie z obowiązującym prawem, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podejmuje działania w przypadku naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Natomiast w sprawach indywidualnych bezpłatną pomoc prawną konsumenci mogą uzyskać u miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub z dotowanych ze środków publicznych organizacji konsumenckich (Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
źródło: http://uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
- jeśli taki jest standard firmy, że nie przyjmują zwrotów w ciągu 10 dni, albo co gorsza mają taki zapis w regulaminie - nadaje się do UOKIK
- jeśli to odosobnione przypadki (tutaj nawet nie wiemy czy przyjęli czy nie przyjęli, bo konsument nawet nie spróbował zwrócić towaru) to tylko Rzecznik Praw Konsumentów