Ewolucja graficzna w grach FPS od roku 1992 do 2012
Filmik prezentujący ewolucję graficzną w grach FPS od roku 1992 do 2012. Jedna gra na jeden rok. Wiele się pozmieniało, a grafika poszła znacznie do przodu.
Emtebe z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 162
Filmik prezentujący ewolucję graficzną w grach FPS od roku 1992 do 2012. Jedna gra na jeden rok. Wiele się pozmieniało, a grafika poszła znacznie do przodu.
Emtebe z
Komentarze (162)
najlepsze
@kamilry123: ja zatrzymałem się przy tym a to video jakoś nie przekonało mnie do kontynuowania FPSów w zasadzie to nabrałem ochoty na zagranie w arma2 o ile jest to bardziej strategia niż bieg i nap!$#$%%anie...
1, Wolfenstein 3D (1992)
2, Doom (1993)
3,
Kiedyś żeby przejść takiego q2 czy hl czy nawet RTCW na easy trzeba było uważać i się pomęczyć. Teraz? Na hardzie przez 90% gier można przebiec, aktywując tylko skrypty
FPSy ewoluowały w zupełnie innym kierunku. Nie pozwalają już zapisywać gry w dowolnym momencie. Strzelanie z biodra praktycznie umarło bo sprawdza się słabo w niemal każdym nowym tytule. Odnawianie energii udynamiczniło rozgrywkę. Lepsza grafika i bardziej wciągająca
Te wszystkie "jedyne słuszne" zestawienia zawsze są wybrakowane :P
Całkowicie pominięty Build engine (Duke Nukem, Witchhaven, Redneck Rampage, Shadow Warrior)
Terminator - Future Shock - silnik, który cieszy się dużym szacunkiem wśród gamedevloperów, pomimo, że sama gra nie odniosła
@sgsman: Ej, nie przesadzaj. Mortyr jedynka miał jak na tamte czasy b.dobrą grafikę. I ogólnie gra bardzo ciekawa była. Osobiście uważam ją za bardzo dobrą gierkę. Miała to coś, co przyciąga gracza.
Dla mnie dobrym przykładem jest Thief. Grafika absolutnie paskudna jak na dzisiejsze standardy. Ale jej prymitywność sprawia, że choćby w katakumbach w jedynce gracz czuje się jeszcze bardziej samotny, w cieniu, otoczony żywymi trupami ;D
W dodatku jeszcze myśl, że nikt w to obecnie nie gra, czyli jest się w tych katakumbach dosłownie samemu, prawie nikt nie "przeżywa" tej gry równocześnie z tobą.