Używam Kindle Touch i stwierdziłam, że należy opatentować jeszcze jeden bajerek: Pilot do zmieniania stron! Żebym nie musiała co chwilę wyciągać ręki spod cieplutkiej pościeli, żeby pacnąć ekran :( Nieraz zmieniam stronki nosem, ale nie zawsze dostaję :)
@bitcoinomaniak: Musi bo zdecydowana większość amerykanów kupuje jako tablet właśnie ipada, ciężko amazon'owi było wybić się z kindle. Musieli więc użyć w reklamie największej zalety kindle czyli czytelnego w słońcu ekranu, żeby było śmieszniej trzeba było przedstawić całość w sposób który zostanie zapamiętany głównie przez klientów apple
A ja dla odmiany mam oba urządzenia. Każde ma swoje zastosowania i nie widzę sensu pisania o wyższości e-ink nad LCD, czy - jak dzieje się w komentarzach powyżej - o wyższości Kindle Paperwhite nad iPadem (sic!), ponieważ to dwa różne urządzenia, przeznaczone do różnych celów.
Mam oba urządzenia, choć nie w najnowszych wersjach. I uważam, że trzeba byc skończonym idiotą, by porównywać tablet z czytnikiem. To tak, jakby porównywać żurawinową Finlandię z kaskiem rowerowym i dziwić się, że kask gorzej smakuje w drinku.
Inna sprawa, że są tez przegięcia w drugą stronę - np. Empik reklamował tragicznej jakości tablety jako wspaniałe czytniki... Ktoś bez pojęcia o temacie kupi, a później dziwi się, że to taka kupa.
@iosnin: W tym sęk że to nie jest porównanie, ta reklama przypomina i uczy, że do czytania e booków lepiej nadaje się czytnik. Większość właśnie tak myśli, po co mi czytnik jak tablet jest lepszy.
1) nie ma hejtowania appla, tylko pokazanie przewagi jednej technologii wykonania ekranu nad drugą w konkretnych warynkach, do konkretnych zastosowań
2) nie ma sugerowania niczyjej orientacji płciowej, tylko podkreślenie tego, że facet zdecydował się na zakup kindle, bo jest takie fajne, a nie po to, żeby poderwać laskę
Wśród targetu tej reklamy homoseksualizm nie budzi najprawdopodobniej takich emocji, jak na wykopie i skojarzenie konkurencyjnej marki
Komentarze (153)
najlepsze
To raczej konserwatyści by wszczęli lament, że "homopropaganda" bo "mąż może być tylko hetero"...
@Cake7: jesteś biseksualny?
Inna sprawa, że są tez przegięcia w drugą stronę - np. Empik reklamował tragicznej jakości tablety jako wspaniałe czytniki... Ktoś bez pojęcia o temacie kupi, a później dziwi się, że to taka kupa.
@iosnin:
Porównywać można wszystko tylko trzeba ustanowić kryteria porównia w tej reklamie było nią czytanie e-książek.
1) nie ma hejtowania appla, tylko pokazanie przewagi jednej technologii wykonania ekranu nad drugą w konkretnych warynkach, do konkretnych zastosowań
2) nie ma sugerowania niczyjej orientacji płciowej, tylko podkreślenie tego, że facet zdecydował się na zakup kindle, bo jest takie fajne, a nie po to, żeby poderwać laskę
Wśród targetu tej reklamy homoseksualizm nie budzi najprawdopodobniej takich emocji, jak na wykopie i skojarzenie konkurencyjnej marki
Komentarz usunięty przez moderatora