Airbus rezygnuje z akumulatorów litowo-jonowych w nowym A350
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_UFht4zcPezIjHVgk103XAGoQ9rnYp4SZ,w300h194.jpg)
To właśnie one sprawiły takie problemy Dreamlinerom. Największy konkurent Boeinga postanowił nie ryzykować i sięga po "plan B": akumulator niklowo-kadmowy. [ENG]
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/CanisLupusLupus_mA55KlUIHX,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 39
To właśnie one sprawiły takie problemy Dreamlinerom. Największy konkurent Boeinga postanowił nie ryzykować i sięga po "plan B": akumulator niklowo-kadmowy. [ENG]
Komentarze (39)
najlepsze
@mrmydlo: Prund to i owszem, ale powietrze to bardzo rzadko się z ziemi zapodaje. Przeważnie załogo sobie APU odpala i od tego kręci silniki. Z resztą jak stoi przy rękawie, to silniki raczej dopiero po pushbacku odpala.
Niby tak ale wystarczy elektronika i powinny działać jak należy. I wcale nie tak łatwo trzeba się trochę postarać.
Wszędzie piszą, że to litowo-jonowe, a jakie to były konkretnie to wie producent ;p. Obecnie wszędzie piszą aku li-jon a co siedzi w środku wie tylko producent.
@KochanekAdmina: To nie to samo co