Warmia i Mazury zostaną drogowym skansenem Polski
W przeciwieństwie do reszty kraju, na Warmii i Mazurach nie jest planowana żadna duża inwestycja w infrastrukturze do 2020 roku. Dlaczego Warmia i Mazury jako jedyny region w Polsce jest traktowany po macoszemu przez rząd?
r.....k z- #
- #
- #
- #
- 26
Komentarze (26)
najlepsze
widać politycy z Warmii i Mazur nie robią tego dość skutecznie, pieniądze da i Podlaskie i Warmia i Mazury, teraz komu przyznać budowę decydują ludzie działający nie z powodu zimnej kalkulacji co lepiej, tylko kierujący się własnymi sympatiami, a o te powinni
Piękne tereny same pracy nie dają, przekształcenie warmii i mazur w tereny turystyczne które mogły by się same utrzymać to z 20-30 lat i spore inwestycje a bez dróg też by się nie obeszło.
Nie jedyne spokojnie mozna budowac zaklady prkdukcyjne przzy wysokim bezrobociu chetni sie znajda do pracy.
EDT: Przepraszam, że nie umieściłem tego komentarza jako odpowiedź do twojego, poknociło mi się troszeczkę...
- Lublin nie ma 6 dróg ekspresowych, tylko połowę mniej - 3. Autor zapomina również, że DK16 jest przebudowywana do standardu GP, a chyba miejscami nawet S.
- Mapa podpisana jako "planowana sieć autostrad i dróg ekspresowych do 2020" to jest cała sieć dróg szybkiego ruchu. Do 2020 może połowa będzie z tych zaznaczonych.
- Lotnisk, już nie buduje się z budżetu centralnego. Jeżeli chce się mieć lotnisko,
1. Najgłośniejsza ostatnimi czasy obwodnica Olsztyna. Obiecywana od początku lat 2000. Początkowo, miała być wybudowana obligatoryjnie do 2013 roku, później, między innymi środki na obwodnicę Olsztyna (ale i inne ważne inwestycje w kraju), przesunięto na inwestycje planowane z myślą o Euro 2012, a obwodnicę Olsztyna przesunięto na tzw. listę rezerwową, tzn. "jeżeli znajdą się pieniądze - będzie