Witajcie wykopowicze,
Jest to mój pierwszy wpis, mam nadzieję, że pomożecie. Trochę dużo czytania, dziękuję tym, którzy dotrą do końca.
Chcę pokazać jak w Play traktuje się potencjalnych klientów, jak stosuje się do własnych cenników/regulaminów, jak próbuje się złapać nowych użytkowników na super promocję. Jeśli nie chce ci się czytać to chociaż nie zakopuj.
Ostatnio dużo myślałem nad zmianą operatora, szukałem pośród ofert różnych operatorów i zaciekawiła mnie oferta Play, jestem studentem zależało mi na niskim zobowiązaniu i jak najlepszym telefonie za najmniejszą cenę. Zobaczyłem coś takiego:
Stwierdziłem, że interesują mnie: RBM LG P970 Black, Sony Ericsson Xperia Neo V, Samsung Galaxy S+, Sony Ericsson Live with Walkman i LG P970 Swift Black w ofercie Play Mixtura 30 lub Play Mixtura 15. Dokopałem się do cennika:
//www.play.pl/resources/pdf/cenniki/Cennik_Telefonow_w_Ofercie_MIXtura.pdf
Wtedy, kiedy patrzyłem na cennik był on z dnia 23.01.2013 r. ale nie mam kopii.
Te telefony wszystkie były i są nadal w kategorii:
Cennik Telefonów o ograniczonej dostępności w Ofercie Nowy Play MIXtura III i
Cennik Telefonów na życzenie w Ofercie Nowy Play MIXtura III.
Na stronie Play wpisałem dane, aby skontaktował się ze mną konsultant w sprawie zamówienia telefonów (kliknąłem
Zamów przez telefon). Konsultant zadzwonił i stwierdził, że się nie doczekam na te telefony na pewno, wręcz całkowicie mi tą ofertę chciał wybić z głowy. Konsultant nie zapytał się czy zgadzam się na nagrywanie, a mogę się założyć, że rozmowa była nagrywana.
Byłem w salonach Play w Galerii Gemini Park w Tarnowie oraz w salonie Play w CH. Świt w Tarnowie, gdzie powiedziano mi, że nie ma szans dostania tych telefonów z listy z ograniczoną dostępnością.
Jednakże wczoraj doczytałem, że w liście:
Cennik Telefonów na życzenie w Ofercie Nowy Play MIXtura III jest
RBM LG P970 Swift Black oraz zgodnie z regulaminem:
5. „Telefony na życzenie” nie są dostępne bezpośrednio w punktach sprzedaży Play, a ich dostawa realizowana jest na indywidualne zamówienie klienta. Termin realizacji zamówienia zależny jest od dostępności danego modelu „Telefonu na życzenie” na rynku polskim. Telefon jest w cenniku po raz kolejny więc musi być gdzieś dostępny.
Udałem się do salonu Play w Galerii Tarnovia i chciałem zamówić ten telefon, sprzedawca od samego początku zaczął mówić, że telefonu na pewno nie ma, stwierdziłem, żeby chociaż spróbował go zamówić (kilkakrotnie musiałem go prosić o to, zrobił to niechętnie) i jeśli cały czas pojawia się w cenniku to musi być gdzieś dostępny. Sprzedawca stwierdził, że nawet w systemie nie może złożyć takiej dyspozycji, chociaż telefon cały czas jest w cenniku. Stwierdził, że jeśli chce, to mogę podzwonić do wszystkich salonów w Polsce, czy jeszcze gdzieś mają jeśli mi tak zależy.
Dosłownie w trakcie pisania tego tekstu zadzwonił znowu konsultant, powiedział, że rozmowa jest nagrywana (dzwonił z tego samego numeru co poprzedni) chciał zapytać, czy jestem zainteresowany ofertą Play, powiedziałem, że interesuje mnie tylko przeniesienie i tylko ten jeden telefon, powiedział, że jest on niedostępny, on się nie zajmuje telefonami na życzenie i tylko pozostaje dzwonić do BOK-u, chociaż klikałem akurat na ten telefon i chciałem w tej sprawie się skontaktować.
Dane konsultantów z rozmów telefonicznych, oraz sprzedawcy z Salonu Play w Galerii Tarnovia mam zapisane.
Podsumowując:
W Play jak widać są duże promocje, ale skorzystać z nich może tylko zapewne rodzina/znajomi konsultantów i sprzedawców, bo dla zwykłego człowieka nawet im się nie chce potrudzić, żeby zamówić dany model telefonu... Najlepiej powiedzieć, że nie ma i koniec. Nie upierałbym się przy tym tak bardzo, gdyby nie to, że te telefony cały czas dalej są w kolejnych aktualizacjach cennika. Jeśli ich nie ma to Play powinien je usunąć a nie zostawiać i do tego promować na stronie internetowej.
Mam nadzieję, że uda się to wykopać i dojdzie to do osób wyżej postawionych w Play i dostanę jakąś rzetelną informację lub te telefony w końcu zostaną usunięte z cennika i strony internetowej aby nikt się nie naciął.
Komentarze (129)
najlepsze
A pakiety minut w wysokich abonamentach są śmieszne w porównaniu z tańszymi ofertami bez limitu.
Dzwoniłem do salonu Play gdzie dziewczyna u której zawsze załatwiam sprawy związane z telefonami całej rodziny powiedziała mi że go nie ma, ale go ściągnie na pojutrze ;))
Sam wiem po sobie jak beznadziejnie sie czuje gdy przychodzi klient po telefon z reklamy/wyklejki a ja go sam nie widzialem przez dobry miesiac.
A cenniki muszą być bo pewnie gdzieś w Polsce jakas tam jedna sztuka One V np. się ostała. Jak nie będzie cennika to jak salon ma
Są to telefony z tzw. ostatniego rzutu. Operator rozprowadza je po salonach i może spokojnie zamknąć zamówienia na dany model. Ceny są atrakcyjne, więc jak ktoś zauważy w danym salonie i chce kupić dany okazyjny aparat telefoniczny, dostaje informacje, że to ostatnia sztuka, co przyśpiesza decyzję kupna. Taka strategia, ale cóż, ostrzegają, że nie zawsze można takie dostać.
Będąc
Komentarz usunięty przez moderatora
Tak swoją drogą na stronie plusa też jeszcze wiszą reklamy że niby sgs2 za np 249 zł w abonamencie 79 a jak się zjedzie na dół strony zajrzeć w
Oczywiście inne sieci takie same wałki z telefonami w ofercie, j@!%ńcy!