Manipulacja ludźmi w sposób który im się nie podoba po to, żeby osiągnąć cel, a ludzi mimo to byli nieświadomie zadowoleni ;) Tusk może być dumny ze Szwedów :D
Metody które prezentuje nie uznał bym za najlepsze
@FlaszGordon: A to dlaczego? Problem z podatkami w paliwie jest taki, że nie pozwala na zmianę opłaty za przejazd w zależności od pory dnia i atrakcyjności danej drogi i dlatego mamy korki. Opłata kongestacyjna ten problem rozwiązuje. Byłoby jeszcze lepiej, gdy rząd wycofywał się z podatków w paliwie, a płatnych dróg było więcej.
@tomi_lee: Jak ci się wydaje co będzie powodowało większe korki jeden autobus, czy może kilkadziesiąt samochodów którymi by te osoby jechały siedzące w autobusie?
Oczywiście jeden autobus,ale sam prowadzący powiedział,że nie wie gdzie podziało się 20% ruchu.Nie porusza tematu czy ruch na drogach bezpłatnych nie zmienił się czy właśnie liczba korzystających z transportu publicznego wzrosła.
@tomi_lee: Albo pojechali o innej porze dnia. Opłata jest pobierana od 06:30 do 08:30. Możliwe też, że rynek pracy się rozlał i mniej ludzi potrzebuje się dostać w rejon objęty opłatami.
Komentarze (11)
najlepsze
No i jeszcze bym się przyczepił do treści. Metody które prezentuje nie uznał bym za najlepsze. Dodatkowo nadinterpretuje przedstawiane wyniki.
doprecyzowując:
w powiązanych w znalezisku do którego prowadzi link, jest umieszczone to samo video co w tym znalezisku
@FlaszGordon: A to dlaczego? Problem z podatkami w paliwie jest taki, że nie pozwala na zmianę opłaty za przejazd w zależności od pory dnia i atrakcyjności danej drogi i dlatego mamy korki. Opłata kongestacyjna ten problem rozwiązuje. Byłoby jeszcze lepiej, gdy rząd wycofywał się z podatków w paliwie, a płatnych dróg było więcej.
@Nie_masz_racji: To jest zupełnie co innego. Rozróżnij