@brmstufldigart: Nadal przy kolach, zawieszeniu nic nie zrobisz. Moze jak by cos podobnego wcisnac pod progi, tak jak podnosniki w profesjonalnych warsztatach?
@brmstufldigart: Dla okazjonalnego majsterkowicza posiadającego mały garaż to ten sposób będzie bardzo dobry, sam sprzęt zajmuje niewiele i nie będzie zawadzał po odłożeniu. Dla każdego, kto zagląda do swojego samochodu często lub profesjonalnie się tym zajmuje, to jest to nieakceptowalne. Sporo z tym zabawy, podnieś i podstaw x4, później podnieś jeszcze raz x4 i dopiero możesz się położyć pod samochodem. To na pewno nie dla mnie.
@mlody025: Wbrew pozorom budowa kanału to wcale nie taka prosta ani tania sprawa. Powiedziałbym nawet, że w pewnych przypadkach dużo sensowniejsze jest zastosowanie podnośnika dwukolumnowego lub czterokolumnowego. Ten pierwszy daje dużo lepszy dostęp niż kanał, regulację wysokości i kilka ciekawych możliwości wykorzystania przy pracy. Ten drugi jest bliższy kanałowi ze względu na to, że po prostu wjeżdżasz na niego, ale już po podniesieniu zapewnia lepszy dostęp i większa możliwość ruchu.
Komentarze (31)
najlepsze
Ani nie najprostszy ani nie najszybszy. Może trochę pomysłowy, ale żeby od razu najlepszy?
#nierobcietegonigdziejesliwamzyciemile