Polska produkcja na iPada o tym, jak przywrócić martwego zółwia do życia.
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_L1kt3x4snYvVlZxKhJHduOFKoO7ooI8V,w300h194.jpg)
Witajcie, Chciałbym pochwalić się naszą pierwszą produkcją na iPada. Jest to interaktywna opowieść dla młodszych odbiorców ale nie tylko Jestesmy małym, niezaleznym zespołem, a naszym celem jest tworzenie oryginalnych, interaktywnych aplikacji oraz gier na urzadzenia mobilne.
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/OhNoo_pQVAgfDViL,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 40
Komentarze (40)
najlepsze
z ciekawosci: piszecie od zera czy korzystacie z jakiegos "growego" frameworku?
Można zapytać o dokładniejsze informacje o wykorzystywanych narzędziach i technologiach przy tworzeniu gry? :)
[edit] Teraz zauważyłem, że trochę dokładniej jest wszystko opisane niżej. :) Przepraszam, za dubel pytania.
@m__b
Coco2d jak najbardziej.
Poza tym PhoneGap (Java), Haxe NME (zbliżone do ActionScript3 i JavaScript) oraz Unity.
Mogę podać kilka tutoriali, ale mam zbiór tylko tych związanych z AIR :)
Fajnie ze zrobiliscie mozliwosc wyboru jezyka prosto z aplikacji i "obsluge" akcelerometru.
1. Jaki tech? Wlasny?
2. 4,99? nie za duzo? Tym bardziej z targetem na Polske...
1. Tu pewnie zaskoczę Cię ale piszemy od zera w Adobe Flash oraz Adobe Flex, co nie było łatwe. Koszmarne zarządzanie pamięcią, na początku mieliśmy tylko 20 fps, pod koniec developingu jak wszystko rozgryśliśmy już 60 fps :)
2. Mamy też wersję angielską: https://www.youtube.com/watch?v=ASeKyb_XSRI Jest to ta sama wersje, więc target jest nie tylko na Polskę.
Szkoda że mam Windows Phone, na którego próżno szukać takich gier..
Przede wszystkim gratuluje Wam poziomu wykonania (wygląda ekstra) i klimatu produkcji. Wydaję mi się, że nie jest to produkt skierowany wprost do małych dzieci :))) Ale skoro już mam do czynienia z programistami aplikacji na IOS, to pozwolisz, że zadam Ci parę pytań? :)
1) Na AppStore można sprzedawać apki stworzone we Flashu?
2) Dlaczego w końcu nie Xcode - tak, sam próbowałem się nauczyć tego języka, jest cholernie abstakcyjny
1. Ano można :) Ludzie nie zdają sobie sprawy ile aplikacji jest w sklepie Apple zrobionych we Flashu! Ba! i To takich, które zarobiły miliony dolców jak np. Machinarium :)
Dokładniej rzecz ujmując jest to możliwe dzięki Adobe AIR - czyli SDK umożliwiającemu portowanie ActionScript 3 do aplikacji mobilnych, desktopowych a nawet na TV :) Adobe bardzo ciśnie w tą stronę i z każdą nową wersją Flash i AIR jest
Odnośnie głosu w filmie mam tylko zastrzeżenia, takie jakieś bez emocji, jakby czytane z kartki bez przekonania:
" Nigdy nie należy się poddawać" - zabrzmiało mało przekonująco.
Jeszcze gorzej jest w angielskiej wersji
"nothing will be the same without you - never " zabrzmiało trochę jak czytanie pacierza (bez urazy!) Przydałoby się kilka lekcji akcentowania u prawdziwych aktorów, bo potencjał jest, aczkolwiek na